Turbo bygge
Posted: 11 Jan 2006, 22:01
Tänkte fråga vad ja ska ha för spridare om ja ska ladda ungefär 0,5 på min 320 fick tipps om 325s eller 535s vad tror ni??
jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Frozz wrote:jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Kallstartsventiler på tryckvakter?
Måns wrote:Frozz wrote:jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Kallstartsventiler på tryckvakter?
bona trim ab
egnesund wrote:tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
skurt wrote:egnesund wrote:tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
Ja man byter till 325ans "kort"...
Frozz wrote:Måns wrote:Frozz wrote:jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Kallstartsventiler på tryckvakter?
bona trim ab
Bona trim? Förstår inte vad han menar.
jeppan wrote:Frozz wrote:Måns wrote:Frozz wrote:jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Kallstartsventiler på tryckvakter?
bona trim ab
Bona trim? Förstår inte vad han menar.
kallstarts ventiler står öppna hela tiden när dom får ström och dom är enkla att smida dit på ett tryckrör... därför sätter man dit sådana......