Turbo bygge
Posted: 11 Jan 2006, 22:01
Tänkte fråga vad ja ska ha för spridare om ja ska ladda ungefär 0,5 på min 320 fick tipps om 325s eller 535s vad tror ni??
Kallstartsventiler på tryckvakter?jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
bona trim abFrozz wrote:Kallstartsventiler på tryckvakter?jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Bona trim? Förstår inte vad han menar.Måns wrote:bona trim abFrozz wrote:Kallstartsventiler på tryckvakter?jeppan wrote:ställ upp bränsle-trycket och några extra kallstartsventiler på tryckvakter så kan du ladda de utan problem med fast tändning också givetvis.
Ja man byter till 325ans "kort"...egnesund wrote:tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
Hur blir det om man använder 535:ans lmm och 325:ans kort när man kör org och ska besikta funkar det?skurt wrote:Ja man byter till 325ans "kort"...egnesund wrote:tja.. vet att många byter till 535lmm men är de nån som vet om dom använder samma register på den som på t.ex 325ans lmm så att databoxen uppfattar de rätt?
kallstarts ventiler står öppna hela tiden när dom får ström och dom är enkla att smida dit på ett tryckrör... därför sätter man dit sådana......Frozz wrote:Bona trim? Förstår inte vad han menar.Måns wrote:bona trim abFrozz wrote: Kallstartsventiler på tryckvakter?
Ingen som har bild på detta?jeppan wrote:kallstarts ventiler står öppna hela tiden när dom får ström och dom är enkla att smida dit på ett tryckrör... därför sätter man dit sådana......Frozz wrote:Bona trim? Förstår inte vad han menar.Måns wrote: bona trim ab