Tjäna!
Jag känner mig lite ute på hal is här, egentligen stance gubbe som rullar runt i en bagged m tech 1 320i.
Köpte mig ett projekt förra året, en 320i från 1986 med puls air och vakkum styrningar och allt vad det är. Bilen köptes med en trasig topp. Men fick rätt snabbt tag i en ny som planades av ellemann i Partille. I samband med det så fick den ett nytt sotningskit och allt gjordes fresht och fint.
Men saken är den att jag hade viljat få ut lite mer kräm, ja jag vet "köp b25 bla bla bla" nej jag vill köra något annorlunda, en sugtrimmad b20. Så nu alla ni trimmkunniga där ute, släng ihop ett recept till mig som hade givit mig ett lite mer fartfylld 2017.
Bild på hur motorrummet ser ut nu.
Peace love and understanding
Skickat från min iPhone med Tapatalk
M20b20
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: M20b20
dl977 wrote:Tjäna!
Jag känner mig lite ute på hal is här, egentligen stance gubbe som rullar runt i en bagged m tech 1 320i.
Köpte mig ett projekt förra året, en 320i från 1986 med puls air och vakkum styrningar och allt vad det är. Bilen köptes med en trasig topp. Men fick rätt snabbt tag i en ny som planades av ellemann i Partille. I samband med det så fick den ett nytt sotningskit och allt gjordes fresht och fint.
Men saken är den att jag hade viljat få ut lite mer kräm, ja jag vet "köp b25 bla bla bla" nej jag vill köra något annorlunda, en sugtrimmad b20. Så nu alla ni trimmkunniga där ute, släng ihop ett recept till mig som kan tänkas göras, strokas osv vad som hade givit mig ett lite mer fartfylld 2017.
Bild på hur motorrummet ser ut nu.
Peace love and understanding
Daniel lundberg