M20B25 Turbokonvertering
Posted: 22 May 2016, 09:35
Finns säkert svar på dessa frågor om man söker men skulle vilja ha svar på just mina frågor.
Tänkte börja Konvertera min E30 Touring
Konverteringen jag tänkt ser ut UNGEFÄR så här:
Spridare: Bmw 535 (vad ja ska se är det ca 185cc)
Grenrör: Svanhals
LMM: Bmw 535
Wg: Typ vilken som helst
Sprut: Orginal (Går det?)
Btr: Orginal på railen + en progressiv på Returen
Turbo: Någon Saab / Volvo snurra ?
Dump: Typ vilken som helst
Tryckrör: Köpa avgasrör och bygga av
Intercooler: Saab 9-5
går det att klara sig utan
kompsänkning, Mls packning, Svarvade kolvar, Andra stakar osv osv
På ett "säkert" sett?
Vad skulle detta ge i hk ungefär?
Tänkte börja Konvertera min E30 Touring
Konverteringen jag tänkt ser ut UNGEFÄR så här:
Spridare: Bmw 535 (vad ja ska se är det ca 185cc)
Grenrör: Svanhals
LMM: Bmw 535
Wg: Typ vilken som helst
Sprut: Orginal (Går det?)
Btr: Orginal på railen + en progressiv på Returen
Turbo: Någon Saab / Volvo snurra ?
Dump: Typ vilken som helst
Tryckrör: Köpa avgasrör och bygga av
Intercooler: Saab 9-5
går det att klara sig utan
kompsänkning, Mls packning, Svarvade kolvar, Andra stakar osv osv
På ett "säkert" sett?
Vad skulle detta ge i hk ungefär?