Link eller Vi-pec
Posted: 29 Apr 2016, 00:16
Tjena!
Sitter och funderar lite på vilket sprut jag ska ha så finns de någon som kan svara på mina frågor Tråden får tas bort om den strider mot någon regel
De gäller isåfall vi-pec i88 eller link thunder vilket är "bäst"? Är båda spruten lika gällande buggar, trigger problem osv?
Har ett V44 idag och tänkte uppgradera till ett nytt värre sprut när ny motor ska byggas så vad skulle ni rekommendera mig? Mitt vi-pec har funkat felfritt och såklart vill man ju ha de så därför jag frågar om buggar och problem gällande dessa två, finns de någon som vet?
Vill ha massa säkerhetsfunktioner in i sprutet som 6egt, olje tryck/temp, soppa tryck/temp, etanolsensor så jag kan köra soppa och etanol sen så ska ju såklart motortemp och alla andra standard givare in och så hade jag tänkt använda en vippbrytare för att kunna välja lågt/högt laddtryck och besiktnings mapp
Så kom gärna med idéer och synpunkter
Sitter och funderar lite på vilket sprut jag ska ha så finns de någon som kan svara på mina frågor Tråden får tas bort om den strider mot någon regel
De gäller isåfall vi-pec i88 eller link thunder vilket är "bäst"? Är båda spruten lika gällande buggar, trigger problem osv?
Har ett V44 idag och tänkte uppgradera till ett nytt värre sprut när ny motor ska byggas så vad skulle ni rekommendera mig? Mitt vi-pec har funkat felfritt och såklart vill man ju ha de så därför jag frågar om buggar och problem gällande dessa två, finns de någon som vet?
Vill ha massa säkerhetsfunktioner in i sprutet som 6egt, olje tryck/temp, soppa tryck/temp, etanolsensor så jag kan köra soppa och etanol sen så ska ju såklart motortemp och alla andra standard givare in och så hade jag tänkt använda en vippbrytare för att kunna välja lågt/högt laddtryck och besiktnings mapp
Så kom gärna med idéer och synpunkter