Photshopat lite, va tycks?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Photshopat lite, va tycks?
Bilen min på bild, fälgarna har ja redan, ska strax beställa en evo3 spoiler av en snubbe. Ingen bra kvalite på modden utan vill mest höra om ni tror det stuket skulle bli snyggt!?
http://www.badanka.com/upload/uploaded/moddd%20copy.jpg
http://www.badanka.com/upload/uploaded/moddd%20copy.jpg
-
ossie wrote:Jävligt rå. Jag har ungefär samma mål. Dock 18". Fronten har jag redan. Vem ska du köpa din av?
Nån som säljer sånna på autopower, han säljer hela kitt oxå... Vet ej om han är seriös Han skulle iallafall gjuta min front ngt smalare för att den ska passa... Ska bli spännande å se hur den passar.
- Strandholm
-
-
Jag vet inte om jag ska sälja nån. Gör jag det så kostar den mer än 1800. Jag ska dessutom använda kolfiber. Sen så är den moddad för stora intercoolers.
Last edited by ossie on 08 Jan 2006, 20:56, edited 1 time in total.
mcLaren 570s
-
-
fulingbusen: jag kommer att göra det men det kommer att ta tid. Jag har inte ens funderat på att göra form än. Jag letar efter färdiga huvar själv men hittar jag inte så fixar jag det själv. ´
christian l: jag ska gjuta till mig själv inom 6 veckor. Priset vet jag sen, om det blir nån över.
christian l: jag ska gjuta till mig själv inom 6 veckor. Priset vet jag sen, om det blir nån över.
mcLaren 570s
fulingbusen wrote:ossie wrote:Jag vet inte om jag ska sälja nån. Gör jag det så kostar den mer än 1800. Jag ska dessutom använda kolfiber. Sen så är den moddad för stora intercoolers.
Någon risk att du gjuter huv till e30 i kolfiber?
Det finns en kille här i karlstad som håller på med kolfiber och glasfiber. Han kan säkert hjälpa dig, kan fixa nummer så kan du höra med honom om det verkar intressant.
-
ossie wrote:fulingbusen: jag kommer att göra det men det kommer att ta tid. Jag har inte ens funderat på att göra form än. Jag letar efter färdiga huvar själv men hittar jag inte så fixar jag det själv. ´
Okaj, hoppas du orkar gjuta en till då!!