Photshopat lite, va tycks?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

christian l

Photshopat lite, va tycks?

Post by christian l »

Bilen min på bild, fälgarna har ja redan, ska strax beställa en evo3 spoiler av en snubbe. Ingen bra kvalite på modden utan vill mest höra om ni tror det stuket skulle bli snyggt!?

http://www.badanka.com/upload/uploaded/moddd%20copy.jpg
BRUZZE

Post by BRUZZE »

fett nice=)..liten sänkning också kanske?
ossie

Post by ossie »

Jävligt rå. Jag har ungefär samma mål. Dock 18". Fronten har jag redan. Vem ska du köpa din av?
mcLaren 570s
christian l

Post by christian l »

ossie wrote:Jävligt rå. Jag har ungefär samma mål. Dock 18". Fronten har jag redan. Vem ska du köpa din av?

Nån som säljer sånna på autopower, han säljer hela kitt oxå... Vet ej om han är seriös :roll: Han skulle iallafall gjuta min front ngt smalare för att den ska passa... Ska bli spännande å se hur den passar.
Strandholm

Post by Strandholm »

ser ut som han kissar :shock:
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
christian l

Post by christian l »

Amplify wrote:ser ut som han kissar :shock:

HAHAHA, det gör det ju :D Men det gjorde ja inte :wink:
ossie

Post by ossie »

ok. har han gjutit någon som passar vanliga e30 än? jag har gjort en gjutform nämligen.
mcLaren 570s
christian l

Post by christian l »

Ja tvätta faktiskt :)
christian l

Post by christian l »

ossie wrote:ok. har han gjutit någon som passar vanliga e30 än? jag har gjort en gjutform nämligen.

Nej det vet ja inte om han har... Va tar du för en spoiler då? Han ja tänkt köpa av ska ha 1800
ossie

Post by ossie »

Jag vet inte om jag ska sälja nån. Gör jag det så kostar den mer än 1800. Jag ska dessutom använda kolfiber. Sen så är den moddad för stora intercoolers. :evil:
Last edited by ossie on 08 Jan 2006, 20:56, edited 1 time in total.
mcLaren 570s
christian l

Post by christian l »

ossie wrote:Jag vet inte om jag ska sälja nån. Gör jag det så kostar den mer än 1800. Jag ska dessutom använda kolfiber.

Okej, kan va intressant ändå... När kan du tänkas ha gjutit upp 1 o bestämmt pris?
fulingbusen

Post by fulingbusen »

ossie wrote:Jag vet inte om jag ska sälja nån. Gör jag det så kostar den mer än 1800. Jag ska dessutom använda kolfiber. Sen så är den moddad för stora intercoolers. :evil:

Någon risk att du gjuter huv till e30 i kolfiber?
ossie

Post by ossie »

fulingbusen: jag kommer att göra det men det kommer att ta tid. Jag har inte ens funderat på att göra form än. Jag letar efter färdiga huvar själv men hittar jag inte så fixar jag det själv. ´

christian l: jag ska gjuta till mig själv inom 6 veckor. Priset vet jag sen, om det blir nån över.
mcLaren 570s
dahmeer

Post by dahmeer »

fulingbusen wrote:
ossie wrote:Jag vet inte om jag ska sälja nån. Gör jag det så kostar den mer än 1800. Jag ska dessutom använda kolfiber. Sen så är den moddad för stora intercoolers. :evil:

Någon risk att du gjuter huv till e30 i kolfiber?

Det finns en kille här i karlstad som håller på med kolfiber och glasfiber. Han kan säkert hjälpa dig, kan fixa nummer så kan du höra med honom om det verkar intressant.
christian l

Post by christian l »

ossie wrote:fulingbusen: jag kommer att göra det men det kommer att ta tid. Jag har inte ens funderat på att göra form än. Jag letar efter färdiga huvar själv men hittar jag inte så fixar jag det själv. ´

christian l: jag ska gjuta till mig själv inom 6 veckor. Priset vet jag sen, om det blir nån över.

Okaj, hoppas du orkar gjuta en till då!!
Frozz

Post by Frozz »

Photoshop e kanon. Jag kollar kjolpacket där och lampor. Kan man se hur de blir på bilen innan man köper. :D
Post Reply