Köp tips 02 turbo

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
Turbo_folke

Köp tips 02 turbo

Post by Turbo_folke »

Hej

Tänkte höra om någon här inne känner till något om denna bil?
http://www.blocket.se/jamtland/Bmw_2002 ... =23_10&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Skriv i tråden eller skicka pm

Mvh
jorgen

Re: Köp tips 02 turbo

Post by jorgen »

Har varit till salu nu i omgångar sedan i somras. Har fått lite bilder o allt ser välbyggt o seriöst ut iaf
///Jörgen.
070-400 00 80
j_m_a@telia.com

Stort tack till:

PPF
Peter K
Turbo_folke

Post by Turbo_folke »

jorgen wrote:Har varit till salu nu i omgångar sedan i somras. Har fått lite bilder o allt ser välbyggt o seriöst ut iaf

Det är just det som gör mig osäker. Men vad vet jag. Är lite långt att åka bara för kolla på.

Mvh
Casy

Post by Casy »

Jag har sett den på nära håll, och utseendemässigt är det väl ingen skönhet direkt. Ganska dåligt lackad och inget vidare förarbete innan lack. Grymt ful hemmagjord ankstjärt oxå ;)
Nu jämför jag denna med min egna garagelackade 1602! Däremot tror jag att karossen i sig ska vara fin. Är bekant med tidigare ägaren som jag har för mig var pedantisk med rostarbetet. Hur bilen fungerar maskinellt kan jag dock inte svara på, men om jag skulle buda på bilen utifrån vad jag vet så säg 40-45k där i kring. 40 är den nog värd iaf. Hoppas det hjälpte lite :)
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
Turbo_folke

Post by Turbo_folke »

Casy wrote:Jag har sett den på nära håll, och utseendemässigt är det väl ingen skönhet direkt. Ganska dåligt lackad och inget vidare förarbete innan lack. Grymt ful hemmagjord ankstjärt oxå ;)
Nu jämför jag denna med min egna garagelackade 1602! Däremot tror jag att karossen i sig ska vara fin. Är bekant med tidigare ägaren som jag har för mig var pedantisk med rostarbetet. Hur bilen fungerar maskinellt kan jag dock inte svara på, men om jag skulle buda på bilen utifrån vad jag vet så säg 40-45k där i kring. 40 är den nog värd iaf. Hoppas det hjälpte lite :)
Ok tackar för infon.

Btw du ska inte sälja din 1602 snart :roll:
Casy

Post by Casy »

Det är lugnt ;)

Hehe nää jag tror inte det, jag har fortfarande saker kvar att göra innan jag får den som jag vill ;) Den är inte ens reggad ännu, vilket känns ganska högaktuellt nu när besiktningen har gått ut :)
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
Post Reply