Hej
Tänkte höra om någon här inne känner till något om denna bil?
http://www.blocket.se/jamtland/Bmw_2002 ... =23_10&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Skriv i tråden eller skicka pm
Mvh
Köp tips 02 turbo
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Köp tips 02 turbo
Har varit till salu nu i omgångar sedan i somras. Har fått lite bilder o allt ser välbyggt o seriöst ut iaf
- Turbo_folke
jorgen wrote:Har varit till salu nu i omgångar sedan i somras. Har fått lite bilder o allt ser välbyggt o seriöst ut iaf
Det är just det som gör mig osäker. Men vad vet jag. Är lite långt att åka bara för kolla på.
Mvh
Jag har sett den på nära håll, och utseendemässigt är det väl ingen skönhet direkt. Ganska dåligt lackad och inget vidare förarbete innan lack. Grymt ful hemmagjord ankstjärt oxå
Nu jämför jag denna med min egna garagelackade 1602! Däremot tror jag att karossen i sig ska vara fin. Är bekant med tidigare ägaren som jag har för mig var pedantisk med rostarbetet. Hur bilen fungerar maskinellt kan jag dock inte svara på, men om jag skulle buda på bilen utifrån vad jag vet så säg 40-45k där i kring. 40 är den nog värd iaf. Hoppas det hjälpte lite
Nu jämför jag denna med min egna garagelackade 1602! Däremot tror jag att karossen i sig ska vara fin. Är bekant med tidigare ägaren som jag har för mig var pedantisk med rostarbetet. Hur bilen fungerar maskinellt kan jag dock inte svara på, men om jag skulle buda på bilen utifrån vad jag vet så säg 40-45k där i kring. 40 är den nog värd iaf. Hoppas det hjälpte lite
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
- Turbo_folke
Ok tackar för infon.Casy wrote:Jag har sett den på nära håll, och utseendemässigt är det väl ingen skönhet direkt. Ganska dåligt lackad och inget vidare förarbete innan lack. Grymt ful hemmagjord ankstjärt oxå
Btw du ska inte sälja din 1602 snart
Det är lugnt
Hehe nää jag tror inte det, jag har fortfarande saker kvar att göra innan jag får den som jag vill Den är inte ens reggad ännu, vilket känns ganska högaktuellt nu när besiktningen har gått ut
Hehe nää jag tror inte det, jag har fortfarande saker kvar att göra innan jag får den som jag vill Den är inte ens reggad ännu, vilket känns ganska högaktuellt nu när besiktningen har gått ut
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74