Kollar om någon här är sugen eller vet någon som är sugen.
Fin fullservad bil med Fylld servicebok och bra historik.
Började livet som Demobil hos en volvohandlare. Köptes sen av förra brukaren som dock har flyttat bilen mellan sina bolag. Därav många ägare i registret. Jag köpte bilen av Autosöder i Haninge som sålde bilen som ett försäljningsuppdrag åt sin polare som är förra brukaren.
Kamremmen och storservice gjorde 2013-04-02 då hade bilen gått 14297 mil.

Vinkelväxeln är bytt runt 13000mil.
Även hylsan till fyrhjulsdriften och den repsatsen är bytt för 100 mil sen. I samband med detta böt man även packboxen till höger drivaxel. Detta jobb är gjort på Bilia på förra ägarens bekostnad.
Standard felen på denna bil är ordnade. Även problemen med att Drivaxlarna fram glappar är ordnat och åtdragna ordentligt av verkstad.
Bilen har nu gått ungefär 14550mil.
Efter jag köpte bilen så har jag lagt ut ett flertal tusenlappar för att göra iordning den till toppskick, Jag jobbar i en bildelsbutik så minsta lilla grej jag hittar på bilen så ordnar jag alltid det.
När jag köpte bilen så köpte jag med 12 månaders Garanti på hela bilen. Som följer med bilen vid försäljning.

Nya bakbromsar(skivor,belägg,backar)
Nytt hjullager höger fram.
Nytt stabstag vänster fram.
Nya Fjäderbenslagringar fram.
Nya bromsbelägg fram.
Proffs rekondad av Patrik på Polerkungen 2013-06-14 för ex antal tusenlappar.
Info om bilen.
Flash Grön V70R.
Manuell låda.
Svart Skinn med Beige dörrsidor, Väldigt ovanligt med svart skinn i R Bilarna.
Avtagbar Dragkrok.
Motorvärmare med kupeuttag.
Stora HU-803 Stereon med Baslådan i bakluckan.
18" Pegasus original R fälgar med Fräsha däck (förra brukaren böt däck någon månad innan han sålde bilen, Goodyear Eagle F1)
17" Pegasus original R fälgar med bra vinterdäck.
DVD Monterad i taket.
Självfallet all annan utrustning dessa bilar kom med original.
Ni som letar dessa bilar vet vad det är för något.

Bilen är fint ex med låga mil med den rätta utrustningen. Finns vissa skavanker tyvärr utvändigt då bilen inte är ny utan snart 10 år gammal.
Fler bilder finns här
Voodoo People Gallery :: Min V70R
Byten är intressant, Maila vad du har.
BMW, Audi, Volkswagen, Mercedes, Nissan, Mitsubishi, Subaru, Skoda, Seat.
Bytesvärde 140.000:- Inga problem att ordna finans med 20% kontant insats.
Pris: 125.000:- för PPF medlemmar.
Finns i Stockholm/Haninge
Ring eller Maila, Svarar jag inte så ringer jag upp då jag jobbar i butik, Men ring gärna efter 17.00
FINANS GÅR ATT ORDNA!
0707972344 eller dempan_88@hotmail.com