Svarar åt brorsan då han har lite fullt upp just för tillfället.
Ang om han själv har importerat den så ja och nej, en kompis till mig har en kontakt i japan som handlar mer med drift bilar men valde att hjälpa oss att få fatt på en hako tack vara att min kompis tidigare gjort en ganska stor affär med en r34gtr som löpte smidigt. Så helt själv med resa till japan och buda över nätet direkt har vi inte gjort.
Tror att det är första och enda exet i Svedala, men vet ju inte säkert. Jag själv har bara sett ett ex till salu i EU tidigare.
Nån BMW snurra blir det inte alls och ska det i en annan motor lr drivlina osv så ska det gå att återsälla till org med lätthet då det är en väldigt ovanlig bil. Då dom fanns med 24v motor i gtr varianten så skulle ju en rb26 kännas mer rätt än nått annat och ser desutom bra ut i motorrummet. Men iof så had ju Tyskland och Japan en pakt längre tillbaka

hehe
Här
http://www.youtube.com/watch?v=gGNYsXs8R5w är ett bra exempel på hur org maskinen kan låta, motorn i den bilen ger 400hk med förgasare...
Men org maskinerna blir ju lite omständigare att bygga då allt måste tas hem från usa lr japan, men skulle ju vara ganska fränt
På agendan nu är ju bara att få den bes och så ska han väl köra sina 2 år innan nästa besiktning för att känna efter vad som vill göras. Under den tiden ska ju allt smått göras som att fixa "flares" till framskärmarna, nya retro race stolar, ratt, ev avgas osv osv. Så tanken med den här tråden är ju att visa små plocket fram tills större ingrepp ska göras och förhoppningsvis få lite feedback och genom det hjälp vid vissa velande beslut. Så är det nån som har nått sjyst tips på snygga retro race stolar?