Hallå! Tänkte nu sälja min fina Audi A4 fyrhjulsdrivna (Quattro) S-line till ett vrakpris som du egentligen får en framhjulsdriven A4 proline för, Då jag köpt ny bil!
Som sagt, det är en Audi A4 med 1,8T Quattro (4X4) Med S-line paket, Dvs snyggare utseende, sänkt och hårdare fjädring från fabrik.
Bilen är besiktad och skattad
Har fullständigt ifylld servicebok.
6 Växlad manuell, svart innredning och drar cirka 08L/Milen blandad körning.
Precis gjort stora servicen på firma som inkluderar:
kamrem
Vattenpump
Olja
Oljefilter
Kupefilter
Luftfilter
Tändstift
Nytt batteri i vintras.
Bilen säljs på 16" Aluminium fälgar med allround däck
Bilen har gått 18.6**Mil Och stora servicen är som sagt gjort nu för cirka 400mil sen, så nu kan man åka länge utan nån större servicekostnad.
Den har gått som pendlar bil, så alltid blivit ordentligt varm och inte bara en massa småsvänger som en motor mår dåligt av.
En helt underbar bil att åka i sommar som vinter. Inga konstiga missljud eller andra fel.
En väldigt pålitlig bil som dessutom är väldigt snygg!
Finns inga lån eller krediter på bilen.
Och priset är 83.000kr och kan EVENTUELLT disskuteras något på plats vid snabb affär!
Vill inte ha några skambud eller oseriösa mailare, Är man intresserad ringer man! Och disskuterar pris gör man som sagt på plats! Jag talar endast svenska och det ska du också göra!
Kan tänka mig att ta nåt annat roligt i inbyte för att underlätta. Snöskoter,fyrhjuling,cross, busbil eller förslag. men bytespriset är 90.000kr
Bilder finns här: http://www.garaget.org/?car=324435" onclick="window.open(this.href);return false;
Bilen finns 4mil norr om Örebro.
0730821767
MVH
Fin Audi A4 1,8t quattro s-Line 2007a
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast