Jag har surfat lite efter utväxlingen på MANUELL X5 med 231hk 3,0 bensin. Men blir inte vidare klok då folk anger allt ifrån 3.0 till 4.10.
Finns säkert varierande beroende på motor och låda i x5 men jag vill veta vad ovan nämnda har.
Alla x5 är 4wd va?
Bmw x5
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
Re: Bmw x5
Slog ett getöga på Realoem, vet inte om du glott där själv? men där säger den 4.10 från 99-06. Och vad ja kan se verkar de va samma på Automat o manuell.
Bullen! wrote:Jag har surfat lite efter utväxlingen på MANUELL X5 med 231hk 3,0 bensin. Men blir inte vidare klok då folk anger allt ifrån 3.0 till 4.10.
Finns säkert varierande beroende på motor och låda i x5 men jag vill veta vad ovan nämnda har.
Alla x5 är 4wd va?
Mvh// Ola
Skrotarna uppger olika för man/aut, bensin/diesel, 6cyl/8cyl (vilket känns högst rimligt). men de är inte så tydliga i sina beskrivningar så i land är de inte överens.
- Spiidfriik
4,10 enligt carfolio http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=86262" onclick="window.open(this.href);return false;
Nissan Skyline GT-R R33 -95
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.
Toyota Celica GT-Four ST205 JDM -94
Eagle Talon TSi AWD G1B
Aprilia RSV Mille R -02
+ några till.