///M...s 318 E30 Turbo (Uppdat. med nya bilder 16/1)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
ser riktigt trevligt ut
funderar på att liknande bygge fast mycke mer snik, oöppnad motor MSnS nån lagom turbo (troligtvis T3/T4 hybrid) bara för o ha att sladd amed i sommar, medans ja bygger vettigare saker med den andra E30:n
lycka till, detta projekt kommer följas med stort intresse.
mvh Erik
funderar på att liknande bygge fast mycke mer snik, oöppnad motor MSnS nån lagom turbo (troligtvis T3/T4 hybrid) bara för o ha att sladd amed i sommar, medans ja bygger vettigare saker med den andra E30:n
lycka till, detta projekt kommer följas med stort intresse.
mvh Erik
Enligt Haynse är man "Proffesionell mekaniker" =)
- Overcharged
hehe, jaha e det så mina bromsar kommer se ut när jag får dit oken?
Planade du skivorna någon mm eller när du borrade, mina ok är iaf preciiiis för smala för att gå på skivorna som det är nu. Men ska väl slitsa dem i vinter så får väl ta allt då
Fick min skininredning idag äntligen om du vill spana in
MVH Micke
Planade du skivorna någon mm eller när du borrade, mina ok är iaf preciiiis för smala för att gå på skivorna som det är nu. Men ska väl slitsa dem i vinter så får väl ta allt då
Fick min skininredning idag äntligen om du vill spana in
MVH Micke
Om man tänker efter, är inte kombi bilar jävligt snygga?
Okaj, jo får väl ta av pinnarna lite i oken, men ska väl endå slitsa skivorna tänkte jag. Men det e klart, mina skivor har ju bara gått 300mil så de kan ju nte direkt ha slagit sig redan
Hör av dig när adaptrarna börjar bli klara
ps.
Varför är dina ok blank svarta? mina är ju matt svarta?!
ds.
MVH Micke
Hör av dig när adaptrarna börjar bli klara
ps.
Varför är dina ok blank svarta? mina är ju matt svarta?!
ds.
MVH Micke
Om man tänker efter, är inte kombi bilar jävligt snygga?