Fett i kardan?

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
antizz

Fett i kardan?

Post by antizz »

Tog ner min diff på min Bmw 535 -89 för ett tag sen och upptäckte att det var fett mellan kardan och diffen där dem satt ihop och en packning imellan. Varför är det fett där ? Vad ska det vara för fett ? Hur fyller jag på? Är det bara o mosa i med fett i slå ihop det igen?

Mvh
Danneeandersson

Re: Fett i kardan?

Post by Danneeandersson »

Såg det när jag demonterade också, tyckte det var lite konstigt och undrade vad det hade för funktion, så jag är också nyfiken :)
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
PiLlEvAn

Fett i kardan?

Post by PiLlEvAn »

Fett till cv knuten. Drivaxel fett
Vill åka fort.
Sponsorer sökes
TRÄNING ÄR FÖR TALANGLÖSA
antizz

Post by antizz »

PiLlEvAn wrote:Fett till cv knuten. Drivaxel fett

Okej, hade en aning om detta, men det är bara o mosa i nytt o sätta ihop?
Danneeandersson

Post by Danneeandersson »

Är det speciellt fett? :)
When you want to succeed as bad as you want to breethe, then you'll be successful.
markus83

Post by markus83 »

antizz wrote:Tog ner min diff på min Bmw 535 -89 för ett tag sen och upptäckte att det var fett mellan kardan och diffen där dem satt ihop och en packning imellan. Varför är det fett där ? Vad ska det vara för fett ? Hur fyller jag på? Är det bara o mosa i med fett i slå ihop det igen?

Mvh

pilla i kardan knut fett till volvo lastbilar eller tar du bara vanligt drivaxel fett
Post Reply