Hejsan!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Hejsan!
den har blitt sinnsyk og tror at den er en epa traktor
Detta är till 99% urskjutningslagret i lådan som är slitet. Eller som tyskarna själva kallar detta, TFD symdromet - " The Flying Dutchman "
Har du monterat bort original plåtarna som sitter under motor och låda ? isåfall är det bara att köpa ny låda, dessa sitter nämligen där som uppsamlingsplåtar.
Om de sitter kvar så ligger växlarna förmodligen på denna plåten redo för att monteras igen.
Mvh
Har du monterat bort original plåtarna som sitter under motor och låda ? isåfall är det bara att köpa ny låda, dessa sitter nämligen där som uppsamlingsplåtar.
Om de sitter kvar så ligger växlarna förmodligen på denna plåten redo för att monteras igen.
Mvh
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Vill du få såna här svar på alla dina dumma frågor?Dawe_A wrote:Detta är till 99% urskjutningslagret i lådan som är slitet. Eller som tyskarna själva kallar detta, TFD symdromet - " The Flying Dutchman "
Mvh
V8
haha jag får be om ursäkt jag vart berusad.
Nej du behöver inte svara på några utav mina "dumma" frågor så blir det hur bra som helst.
Nej du behöver inte svara på några utav mina "dumma" frågor så blir det hur bra som helst.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E34 M5 3.8 -92 ,
E34 M5 3.8 -92 ,
Haha dagens garv, det tackar vi för!kimmit wrote:den har blitt sinnsyk og tror at den er en epa traktor
E30 325 Eftermonterat M-tech II
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;
E30 M3
E39 525 touring
http://www.garaget.org/E30Tompa" onclick="window.open(this.href);return false;