Tjena kanske fel ställe att fråga men någon kanske har koll
Skall köpa ett bubbelbad men törs man köpa ett kina kar för ca 16000? el måste man upp i typ 30-40 för att få ett som håller? mvh erik
bubbelbad skillnad?
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: bubbelbad skillnad?
Kina bad är som en kina fiddy eller liknande.
Finns en anledning till dom är billigare, sämre pumpar osv. Jag har alltid hellre lagt XX antal tusen lappar extra och fått bra grejer direkt istället för att behöva riva ner skiten efter någon månad.
Pratar du att ha inomhus nu eller ?
Jag är elektriker och gör runt 2-3badrum i veckan och stöter på både det ena och andra badkaret.
Självklart kan man ha tur att få ett bra som funkar osv men ja den turen har man oftast inte.
Mvh
Finns en anledning till dom är billigare, sämre pumpar osv. Jag har alltid hellre lagt XX antal tusen lappar extra och fått bra grejer direkt istället för att behöva riva ner skiten efter någon månad.
Pratar du att ha inomhus nu eller ?
Jag är elektriker och gör runt 2-3badrum i veckan och stöter på både det ena och andra badkaret.
Självklart kan man ha tur att få ett bra som funkar osv men ja den turen har man oftast inte.
Mvh
Fartverket.se Sveriges snabbaste myndighet. In och regga dig idag!
Performance Center Syd
RPMotor
Performance Center Syd
RPMotor
köp ett riktigt köpte mitt för 12 årsen använt varje da sen des inte ett fel ,men det är nog 3 gånger så dyrt men du slipper problem
mvh micke
mvh micke
tänk på ljudnivån me så du slipper sitta me lurar när du bubblar
jag har ett kina för 12k, har haftdet i 5-6 år, och i veckan fick jag se att kranen läckte, annars inga problem.
070-5508807
2010: 11,50 @ 195km/h
2011: 10,80 @ 211km/h
2012: 10,14 @ 228km/h
2013: 9,73 @ 239km/h (opreppat)
2010: 11,50 @ 195km/h
2011: 10,80 @ 211km/h
2012: 10,14 @ 228km/h
2013: 9,73 @ 239km/h (opreppat)