E30 projekt
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
E30 projekt
Hej , tänkte lägga upp en intressekoll på mitt/mina projekt , har 2 stycken e30 320 som jag inte har tid att slutföra. En står i vagga inför rostlagning och har alla plåtar som behöver bytas!. Den andra är en "reservdelsbil" med dom lite sportigare original stolarna och med en fungerande 320 motor i. Har en massa delar till dom också , Sportskinstolar , m-tech 2 sidopaneler BMW original , m-tech 2 front och bak i glasfiber , en 325 motor som behöver renoveras samt behöver ny topp för den gamla är skuren , 17" fälgar 325 bakvagn med powerflex i , m-tech 2 vinge. O.b.s allt säljes tillsammans! Bud !
Last edited by wadsju on 03 Jun 2012, 23:55, edited 2 times in total.
-
Re: E30 projekt
Var finns dessa, årsmodell? Säljes ngra delar löst?
//Martin
//Martin
Finns i helsingborg. Den som står i vaggan är en 87 och den utanför en 85. helst säljs allt tillsammans beror på vad det är du vill ha.
-
Okej, e mest intresserad av mtech front och bak ej paneler, pris isåfall?
tyvärr , säljer inte dom separat för tillfället.
20.000 kr för allt nu , lagt över 30 på det . där är nästan 2 kompletta bilar med massa tillbehör en 87 och en 85 med papper på båda
15,000kr för allt !wadsju wrote:
Finns bilder på dom ? Vad finns det för negativt på dom?
Bmw E36 325 Coupé: http://www.garaget.org/?car=335913
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
kan fixa bilder till dig , bägge behöver rostlagas har alla plåtar liggandes men har inte tid och plats till att fixa dom. det är åtminstånde 1 komplett bil. Massa extra delar m.m
13.000 kr för allt där är hur mycket delar som helst minst 1 komplett bil 2 karosser med papper båda 2 dörrars en 87 och en 85a måstw bli av med dom snarast !
tråden kan tas bort , bilarna sålda