dragslicks e36 m3 paket, zf låda, hel e36 i delar
Moderators: Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren, Snekast
dragslicks e36 m3 paket, zf låda, hel e36 i delar
Hej!
Dags att rensa lite:
Dragslicks Hoosier 9x26 15" Köpta förra året helt nya så de är i bra skick! Knappt körda något, massor av mönster kvar o klibbiga. Sitter på fälg till e36, passar perfekt på e36 med invikta kanter i hjulhuset! - SÅLDA!
ZF låda från 328 - 2800 kr, Fint skick inga missljud eller nått och växlar fint!
M3 front, bmw original front, ingen kopia!! - SÅLD
M3 bakkjol, bmw original - 800 kr
M3 Sidokjolar, bmw original - 800 kr
Backspeglar m3 original - 1000 kr
328 drivaxlar -500 kr
Styrväxel - 800 kr
Komplett EWS II - Bud
Nu ska hela bilen bort, så allt säljs ifrån den!!
328im med komplett m-pkt, vita blinkers bakljus osv. Hör av er, dock så kan det ta lite tid att få loss grejjerna då allt sitter kvar på bilen men hör av er så ska jag försöka få loss delarna så fort som möjligt.
Delarna finns söder om söder, hör av här eller via PM om ni är intresserade, så går vi vidare därifrån!
MVH
Dags att rensa lite:
Dragslicks Hoosier 9x26 15" Köpta förra året helt nya så de är i bra skick! Knappt körda något, massor av mönster kvar o klibbiga. Sitter på fälg till e36, passar perfekt på e36 med invikta kanter i hjulhuset! - SÅLDA!
ZF låda från 328 - 2800 kr, Fint skick inga missljud eller nått och växlar fint!
M3 front, bmw original front, ingen kopia!! - SÅLD
M3 bakkjol, bmw original - 800 kr
M3 Sidokjolar, bmw original - 800 kr
Backspeglar m3 original - 1000 kr
328 drivaxlar -500 kr
Styrväxel - 800 kr
Komplett EWS II - Bud
Nu ska hela bilen bort, så allt säljs ifrån den!!
328im med komplett m-pkt, vita blinkers bakljus osv. Hör av er, dock så kan det ta lite tid att få loss grejjerna då allt sitter kvar på bilen men hör av er så ska jag försöka få loss delarna så fort som möjligt.
Delarna finns söder om söder, hör av här eller via PM om ni är intresserade, så går vi vidare därifrån!
MVH
Last edited by Moker on 30 May 2012, 22:26, edited 3 times in total.
Re: rensning, dragslicks e36 m3 paket, zf låda m.m
Vad är fronten och bakkjolen lackad i för färg?
Mvh Martin
Bostongrön tror jag färgen heter, gröna är de iaf. Kan kolla närmare imorn..Drc wrote:Vad är fronten och bakkjolen lackad i för färg?
Det duger, jag hade hoppas på svart för att slippa omlackningen....
Mvh Martin
Re: dragslicks e36 m3 paket, zf låda, hel e36 i delar
uppdaterat lite i annonsen
-
- silverryggen
Finns det möjlighet med leverans till Hotell formule1 Hägersten om jag sätter in pengarna åt dig? det är zf-lådan jag skulle vilja handla av dig. Har en stackars polare som slaggar där i veckorna nämligen.
mvh Magnus
mvh Magnus
Den e inte lång men den e smal
Du har PM.
BMW E36 328i Hellrot
Chevrolet Silverado 4x4 350/700
Chevrolet Silverado 4x4 350/700
Hej,
Har du kvar framlyktorna för bilen? Om det är BOSCH är jag intresserad av dem - även om de är trasiga. Jag behöver slakta ett lamphus för att komma åt lite plast för att laga ett annat lamphus som har ett spräckt fäste, m.m.
MVH
Christian Lien, Nacka
lienfamily@yahoo.se
076-2669808
Har du kvar framlyktorna för bilen? Om det är BOSCH är jag intresserad av dem - även om de är trasiga. Jag behöver slakta ett lamphus för att komma åt lite plast för att laga ett annat lamphus som har ett spräckt fäste, m.m.
MVH
Christian Lien, Nacka
lienfamily@yahoo.se
076-2669808
Är intresserad av en bunt med grejjer! Vad är det för färg på inredningen?
Har du något nummer man kan nå dig på? Bor i tyresö så är ganska så söder om söder
Har du något nummer man kan nå dig på? Bor i tyresö så är ganska så söder om söder
Hej, bilen är borta! Kan finnas en trasig lykta kvar, kan kolla upp de!