bmw e36 Dimljus fästen köpes samt m3 lister
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
-
bmw e36 Dimljus fästen köpes samt m3 lister
tjennare
Söker dimljus fästen till bmw e36.
Kan ev köpa kompletta med så länge det är mörktonade klar glas med fästena
Är också sugen på M3 lister till min coupe har du nått vättigt pris på sådanna så hör av dig.
Helst nära Västerås trakten, kommer också vara på Elmia mässan under lördagen.
073-5613628 sms funkar kanon då jag jobbar så ringer jag upp när jag har tid:
Mvh Markus
Söker dimljus fästen till bmw e36.
Kan ev köpa kompletta med så länge det är mörktonade klar glas med fästena
Är också sugen på M3 lister till min coupe har du nått vättigt pris på sådanna så hör av dig.
Helst nära Västerås trakten, kommer också vara på Elmia mässan under lördagen.
073-5613628 sms funkar kanon då jag jobbar så ringer jag upp när jag har tid:
Mvh Markus
Ända gången det har gått för fort på vägen, är när du känner doften från diket.
Re: bmw e36 Dimljus fästen köpes samt m3 lister
Jag köpte nya lister på BMW för 1300:- med klipps och allt, det tycker jag är ett vettigt pris
När var detta? Polaren fick pris på ca 2400:- för några månader sen.. Iofs helt ok d oxådahmeer wrote:Jag köpte nya lister på BMW för 1300:- med klipps och allt, det tycker jag är ett vettigt pris
070-201 85 62
Det var ju iofs 1-2 år sedan. Kollade han m-lister eller m3? Riktiga m3 kanske är dyrare?
Edit: Annars finns det här för dom priserna http://www.schmiedmann.se/3_serien/E36/ ... 35.htm#621
Edit: Annars finns det här för dom priserna http://www.schmiedmann.se/3_serien/E36/ ... 35.htm#621
-
Inte för att låta taskig men anledningen till att jag skriver här kan ju bara vara för en anledning ?
Ja jag vill ha sakerna lite billigare än vad dem kostar i affären vissa har inte pengar som bara kommer från ingenstans
Ja jag vill ha sakerna lite billigare än vad dem kostar i affären vissa har inte pengar som bara kommer från ingenstans
Och jag skrev inte heller för att vara taskig.
De flesta tror att listerna är svindyra att köpa nya (även jag) så det blev en chock när de kostade 1300:-
Ville bara tipsa om att de inte är så dyra som de flesta tror. Men allt är ju relativt, jag tyckte att det var ett bra pris.
Sorry om du tog illa upp.
De flesta tror att listerna är svindyra att köpa nya (även jag) så det blev en chock när de kostade 1300:-
Ville bara tipsa om att de inte är så dyra som de flesta tror. Men allt är ju relativt, jag tyckte att det var ett bra pris.
Och du, inte för att vara låta taskig, men det där du refererar till som ''ingenstans'' kallas jobbGot2b_makkan wrote:Inte för att låta taskig men anledningen till att jag skriver här kan ju bara vara för en anledning ?
-
dahmeer wrote:Och jag skrev inte heller för att vara taskig.
Och du, inte för att vara låta taskig, men det där du refererar till som ''ingenstans'' kallas jobbGot2b_makkan wrote:Inte för att låta taskig men anledningen till att jag skriver här kan ju bara vara för en anledning ?
haha jo jag vet har jobb ;D
men har ingen höjdar lön, men ska väll snart kunna höja den för har lagt en massa licenser ;D
-
Ingen som har nått utav det jag söker ?
// markus
// markus
-
Ring till närmaste bmw åf, nya fästen kostar ca 500kr, knappt värt att leta begagnat
073 819 30 81
Jag har allt ihop. Lägg ett bra bud
-
Erik Berggren wrote:Ring till närmaste bmw åf, nya fästen kostar ca 500kr, knappt värt att leta begagnat
för mig är det värt att leta begagnat då jag inte har så mkt pengar