Någon som vet vart man kan lämna in skruvar å muttrar för renovering / ytbehandling?
Kollade med excellent ab och de tog 1200:- + moms för 34st.. Jag har 136st
Så några som kanske inte är riktigt lika dyra vore bra! Är skruvar å muttrar till BBS RS
Ytbehandling av skruvar
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Ytbehandling av skruvar
Vad för behandling är det du vill ha på dom?
Är den nya polerade/kromade du vill ha så hade jag köpt från Tyskland, köpte precis 144st "guldpläterade" till ett par hjul jag har.
Kostade 1300-1400kr med frakt
Är den nya polerade/kromade du vill ha så hade jag köpt från Tyskland, köpte precis 144st "guldpläterade" till ett par hjul jag har.
Kostade 1300-1400kr med frakt
Michael Grönberg
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
var hitta du dom mg?
bara hittat för runt 3k
behöver 140st jag med
bara hittat för runt 3k
behöver 140st jag med
pm om det är nått
kikar också gärna på en länk. Anledningen till att ja vill renovera dessa är för att de är BBS orginal, och det är ingjutet BBS i dem
Ja där står inte bbs eler något liknande på dom så är det dom skruvarna du är ute efter blir det nog billigare att fixa dom du har.
Dom jag köpte ser schyssta ut, "brickan" på skallen va lite mindre än org på dom hjulen jag har, det är ett par racing hart 3 delade äldre 90tals japs fälgar
Men det är bara att söka på ebay.de
Sök på felgenschrauben så kommer det upp en satans massa.
Dom jag köpte ser schyssta ut, "brickan" på skallen va lite mindre än org på dom hjulen jag har, det är ett par racing hart 3 delade äldre 90tals japs fälgar
Men det är bara att söka på ebay.de
Sök på felgenschrauben så kommer det upp en satans massa.
Michael Grönberg
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé
Helsingborg
0704880404
M3 3,2 coupé