BMW M3 på blocket i Skaraborg

Diskutera det som inte passar in i de övriga forumen.

Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis

Post Reply
hardrox

BMW M3 på blocket i Skaraborg

Post by hardrox »

Hejhej,

Är lite av intresse köpa en BMW m3 som ligger på blocket. http://www.blocket.se/vi/37283131.htm

Någon som vet något om denna hur den körts osv ? Har 30 mil ditt så är en bit. Såg den hade 16 ägare vilket skrämmer mig väldigt mycket..

Vad tror ni ?

Mvh !
garaget.org/hardrox.
immy

Re: BMW M3 på blocket i Skaraborg

Post by immy »

Bara rent spontan så här, är de någon som betalar runt 70lakan för en m3 3.0 mitt i vintern?
ToTTeN

Post by ToTTeN »

Får jag tid över i helgen så kan jag åka å kika på den åt dig. Om du har tur så får jag tid över. Har bara några mil dit.
Tobias Olofsson
0703101373
Dj_totten@hotmail.com
hardrox

Post by hardrox »

immy wrote:Bara rent spontan så här, är de någon som betalar runt 70lakan för en m3 3.0 mitt i vintern?

Har just nu en Subaru Impreza, som köptes för leka runt med nu i vinter. Men vart är snön? Och hade innan en bmw och bakhjulsdrift är så mycket roligare :)

ToTTeN wrote:Får jag tid över i helgen så kan jag åka å kika på den åt dig. Om du har tur så får jag tid över. Har bara några mil dit.

ahoh fan vad shysst ! :) Om du har tid över alltså ;) Säg till om du vill jag ska kika nått i sthlm sen då bara ;)
garaget.org/hardrox.
Palesjo

Post by Palesjo »

Den är ju från 96 så klart att den kan ha haft många ägare. Ganska så vanligt med många ägare.

Varför man kan köpa en sån på vinter är kanske för att man vill hålla på och "pula" och fixa på den till säsongen börjar ;) Det är så jag håller på och letar nu fast en vanlig 3 serie :)
Bmw E36 325 Coupé: http://www.garaget.org/?car=335913

*-*-*-* Never Drive Faster Than Your Angel Can Fly *-*-*-*
nicke.t

Post by nicke.t »

Palesjo wrote:Den är ju från 96 så klart att den kan ha haft många ägare. Ganska så vanligt med många ägare.

Varför man kan köpa en sån på vinter är kanske för att man vill hålla på och "pula" och fixa på den till säsongen börjar ;) Det är så jag håller på och letar nu fast en vanlig 3 serie :)

ja för mej är det en -94. -96 så hadde de vart 3,2l
TEL 0707149931 nicke.t@bredband.net
AllarN

Post by AllarN »

Det där är en kompis gamla M3a. Den är väl i hyggligt skick. Är nog inte hårdare kört än någon annan M3a. Dock fick jag släcka alla service lampor om insp. 1 & 2 innan han böt bort den så en storservice lär vara att rekommendera om du tänkt köpa den . Något servicebok fanns inte i hans ägo heller.
Post Reply