Tips till folk med xbox. Forza 4
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- bmwHolmberg
Tips till folk med xbox. Forza 4
Dom intresserade vet säkert redan vad det handlar om
- Turbo_folke
Re: Tips till folk med xbox. Forza 4
Trevligt. Hade tänkt köpa detta och en ratt. Någon som har tips på en bra ratt?
g25!! eller g27 som den heter nu. älskar min g25
http://www.facebook.com/WiellsS2" onclick="window.open(this.href);return false;
Började spela igår! Fan va bra det är!
Ljudet i M5'an är överjävligt grymt vid 7000rpm
Hur är känslan i forza 4 samt gt5 om man jämför med lfs? Har testat sjukt många spel men inget är så bra som just lfs!
Kör med g27 men jag tycker det är lite lustigt med så liten ratt. Dock finns det ju en kille i staterna som säljer en adapter så man kan sätta på valfri sportratt för runt 300 spänn. Chilicoke eller nått sånt hette sidan
Kör med g27 men jag tycker det är lite lustigt med så liten ratt. Dock finns det ju en kille i staterna som säljer en adapter så man kan sätta på valfri sportratt för runt 300 spänn. Chilicoke eller nått sånt hette sidan
Måns Alm
mans.alm@live.se
mans.alm@live.se
_2499 wrote:Hur är känslan i forza 4 samt gt5 om man jämför med lfs? Har testat sjukt många spel men inget är så bra som just lfs!
Gt5 suger i jämförelse med forza4, med styrningen inställd på simulation får du riktigt bra känsla!
bästa ratten är fantec
känslan är sjukt grym, det känns att chassit faktiskt jobbar, inte platt och fattigt som gt5
grafiken är bra på bilarna, dock sämre på allting runt omkring
och nej det finns inga svenska banor
Mvh
känslan är sjukt grym, det känns att chassit faktiskt jobbar, inte platt och fattigt som gt5
grafiken är bra på bilarna, dock sämre på allting runt omkring
och nej det finns inga svenska banor
Mvh
Bmw e30 M5 Turbo
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.garaget.org/?car=213993" onclick="window.open(this.href);return false;
- bmwHolmberg
Hm, varför blev man just nu sugen på en Volvo 242a
fan motorljuden är ju helt sjukt goa. inte många spel som får till det.
http://www.facebook.com/WiellsS2" onclick="window.open(this.href);return false;
Wiell wrote:fan motorljuden är ju helt sjukt goa. inte många spel som får till det.
Haha nej, otroligt verkliga! Inte som gt5 där alla bilar låter i stort sett likadant.
_2499 wrote:Hur är känslan i forza 4 samt gt5 om man jämför med lfs? Har testat sjukt många spel men inget är så bra som just lfs!
Faktiskt ingen koll på detta men rent spontant är jag rätt säker på att det inte är i närheten utav lfs som är mer eller mindre rent simulatorspel.
Hoppas uppdatering kommer någon gång med nya banor, bilar och däckfysik med lite mer/bättre grepp, för det är vad jag stör mig på nu.. känns som bambi på hal is (som värdelösa sommardäck mitt i vintern)
Har då ändå spelat det till och från sedan -07 någon gång och inte träffat på något spel som är bättre i känslan än LFS än dock.
Kör själv med G25 och var bästa ratten på sin tid, G27 är en uppdaterad och lite förbättrad ratt, prisvärd iaf, men saknar sekv. läge på lådan som 25:an har..
Annars är det mer fanatecs värstingratt med clubsport pedaler som gäller.
krajm wrote:Wiell wrote:fan motorljuden är ju helt sjukt goa. inte många spel som får till det.
Haha nej, otroligt verkliga! Inte som gt5 där alla bilar låter i stort sett likadant.
Då ska vi inte ens ta upp NFS Shift 2 Unleashed där alla bilar har rakskurna växellådor och turbo direkt man köper bilen, bland annat M3E30, M3E36 osv.
Gillar dock känslan i Shift 2 men har inte testat varken GT5, FM3 eller 4.
xLas wrote:krajm wrote:Wiell wrote:fan motorljuden är ju helt sjukt goa. inte många spel som får till det.
Då ska vi inte ens ta upp NFS Shift 2 Unleashed där alla bilar har rakskurna växellådor och turbo direkt man köper bilen, bland annat M3E30, M3E36 osv.
Gillar dock känslan i Shift 2 men har inte testat varken GT5, FM3 eller 4.
2av mina polare har ps3 och har nu köpt xbox360 enbart pga forza4. De säger väll allt?
Forza är grymmt.
Har spelat 3:an länge nu och var först in på felgiganten i fredags för o köpa 4:an
Tyvär så funkar ju inte logitechs rattar till xbox....
Men känslan i det nya spelet är ju bra grym och ljud och allt är ju bara för härlig
GT5 och Forza 4 i jämförelse är väl som natt och dag. Har aldrig gillat GT5 och kommer förmodligen aldrig göra det heller...
Vi är en grupp på Gorg som har kört bra länge nu och som även nu har skaffat ett forum till nya spelet. Så den som är riktigt intresserad ta en titt Här
Har spelat 3:an länge nu och var först in på felgiganten i fredags för o köpa 4:an
Tyvär så funkar ju inte logitechs rattar till xbox....
Men känslan i det nya spelet är ju bra grym och ljud och allt är ju bara för härlig
GT5 och Forza 4 i jämförelse är väl som natt och dag. Har aldrig gillat GT5 och kommer förmodligen aldrig göra det heller...
Vi är en grupp på Gorg som har kört bra länge nu och som även nu har skaffat ett forum till nya spelet. Så den som är riktigt intresserad ta en titt Här
Leo Andersson
0761261580
e30 m20b27 turbo!
Mercedes E63 Amg
e30 325 cab
0761261580
e30 m20b27 turbo!
Mercedes E63 Amg
e30 325 cab