Som övertexten lyder så söker jag efter hårda motor kuddar + Ställbart kamdrev till min bmw! Har ni det så var vänliga och skriv i tråden nedan!
MVH / Nico
K: Hårda motor kuddar + Ställbart kamdrev till BMW 320 e30
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
-
-
Jag ska svarva mig ett par motorkuddar i delrin (typ nylon fast bättre) nästa vecka. Kan göra ett par åt dig också i samma veva.
Genomgående 12.9 skruv hade jag tänkt mig.
Släng över vilket höjdmått du vill ha på dem så ska jag fixa Materialet jag har är 71mm i diameter så grövre än så får du tyvärr inte, men jag tror det är ungefär som original...
PMa vid intresse...
Släng över vilket höjdmått du vill ha på dem så ska jag fixa Materialet jag har är 71mm i diameter så grövre än så får du tyvärr inte, men jag tror det är ungefär som original...
PMa vid intresse...
Peter_1982 wrote:Jag ska svarva mig ett par motorkuddar i delrin (typ nylon fast bättre) nästa vecka. Kan göra ett par åt dig också i samma veva.
PMa vid intresse...
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=159
-
Synthetic wrote:Peter_1982 wrote:Jag ska svarva mig ett par motorkuddar i delrin (typ nylon fast bättre) nästa vecka. Kan göra ett par åt dig också i samma veva.
PMa vid intresse...
Ser inte relevansen riktigt faktiskt. Hade ju varit skillnad om det var en liknande produkt som PPF har till salu som jag försökte sälja billigare än dem, tex då om jag tillverkade egna grenrör o sålde billigare än PPF. Men vad jag vet säljer de inte motorkuddar i delrin eller?
Eller säg såhär, jag har redan färdiga motorkuddar som jag precis svarvat som blivit över o jag kan tänka mig sälja till honom. Vad är skillnaden tycker du? Fortfarande nyproduktion o jag säljer delarna o tjänar pengar...
Men men, vill inte trampa på några tår så Nico får väl fixa sina egna bussningar då...
Peter_1982 wrote:Synthetic wrote:Peter_1982 wrote:Jag ska svarva mig ett par motorkuddar i delrin (typ nylon fast bättre) nästa vecka. Kan göra ett par åt dig också i samma veva.
PMa vid intresse...
Ser inte relevansen riktigt faktiskt. Hade ju varit skillnad om det var en liknande produkt som PPF har till salu som jag försökte sälja billigare än dem, tex då om jag tillverkade egna grenrör o sålde billigare än PPF. Men vad jag vet säljer de inte motorkuddar i delrin eller?
Eller säg såhär, jag har redan färdiga motorkuddar som jag precis svarvat som blivit över o jag kan tänka mig sälja till honom. Vad är skillnaden tycker du? Fortfarande nyproduktion o jag säljer delarna o tjänar pengar...
Men men, vill inte trampa på några tår så Nico får väl fixa sina egna bussningar då...
jag är helt på din sida, men jag vet av folk som fått sina annonser/inlägg borttagna bara för att grejjerna har han tillverkat själv och försökt hjälpa någon annan genom att sälja prylarna.
-
Bäckis wrote:Det är relevant, men i fall där det är saker vi inte ens är intresserade av att tillverka eller sälja bryr vi oss inte.
Sälj dina kuddar du.
Tack tack...
Var ju liksom inte som jag gör dem endast på beställning. Ska ändå göra mig ett par egna också o då kan jag likagärna göra en dubbel uppsättning när ändå maskinen är laddad så att säga.
Men bra bra, inga tår som blev ömma då iallafall...
-
Motorkuddar
Hehe, fel knapp, var ju ett PM jag skulle skicka...