Block,vev,stakar o kolvar är ihop-parade och toppen är komplett. nu ska pengar sparas så jag kan göra en beställning hos ppf:) packningar,pump,remmar, sinter m.m. saknas för att sätta ihop motorn:) Bilder kommer när jag kommer ihåg att fota, glömsk som få;)
Last edited by bubbel on 04 Sep 2011, 19:05, edited 2 times in total.
Casy wrote:fan va roligt! kul med fler E30s i stan ska du ut o glida något i helgen? Må ju få kika på han..
Jafan e30 is the shit;) ska åka till hammarbacken idag iaf, ska du dit? klart du ska få det, själv så vill jag kolla närmare på din:) har ju bara sett pärlan på håll.
Casy wrote:fan va roligt! kul med fler E30s i stan ska du ut o glida något i helgen? Må ju få kika på han..
Jafan e30 is the shit;) ska åka till hammarbacken idag iaf, ska du dit? klart du ska få det, själv så vill jag kolla närmare på din:) har ju bara sett pärlan på håll.
Jepp jag ska ut ikväll, men inte mot hammarn som de verkar just nu. Kanske åker bort till fröjdholmen en sväng o kollar läget där! annars lär man ses i stan sent ikväll
Bilar: BMW M3 E46 -02, 2002Tii -75, 1600-2 -68 och VW Buss -74
kan ingen bekräfta att det inte är crmo jag har i min topp? hur många som helst åker ju med det sån NÅN bör ju veta hur dom ser ut
måste ju beställa nya isf med nästa ppf-order.