Gör inga affärer med Mhansson här på forumet.
Köpte en e36 320 tankarmatur utav killen, satte in pengar och hörde inte mer av honom på en månad.
Då hör han av sig och säger att han har skickat paketet med paketet har förmodligen kommit bort i posten, kollinummret har han slarvat bort. (mm, eller?) Skulle iallfall få pengarna tillbaka.. Skickade kontonr men ingenting hände.
har ringt honom säkert 25 gånger efter att ha pratat med bekanta till honom här på forumet, inget svar.
Det är säkert 3 månader sedan jag betalade honom.
handlar bara om 300spänn så det är inte hela världen, höjjer bara mitt varningsfinger..
mvh
MHansson - skojjare.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
MHansson - skojjare.
People change, things go wrong, shit happens , life goes on!
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
E28 M535i -86 , svensksåld
E28 M535im -86 , svensksåld
E34 M5 3.8 -92 ,
Re: MHansson - skojjare.
Känner igen det här med att "grejerna kommit bort i posten".
Då jag har egen erfarenhet (inte av denna person) så ringde jag postens kundtjänst och frågade lite statistik
hur ofta ett paket/brev försvinner.
Fick som svar att det är mkt ovanligt att det händer oftast har inte brevet/paketet skickats. Detta sa dom till mig 2009 tror jag det va.
Nu blev jag osäker på siffrorna så ringde posten och kollade.
95.5% av 20 miljoner skickade kommer fram dagen efter om det kommit in i tid till posten. Vi har klockan 18.00 på postcentralen för att nämna ett exempel.
Övriga procent kommer fram dag 2 eller 3.
Brev som saknar adress återgår till avsändaren och finns inte det heller så skickas det till post och telestyrelsen. Vad det tog vägen där glömde jag fråga.
Enligt kundtjänst så ökar antalet "försvunna paket/brev" varje år iom att mkt säljs på tradera och som vi gör här över forum.
Oftast handlar det om att personen i fråga inte har skickat utan begår bedrägeri.
Någon ren statistik över att brev/paket försvinner hade dom tyvärr inte.
Då jag har egen erfarenhet (inte av denna person) så ringde jag postens kundtjänst och frågade lite statistik
hur ofta ett paket/brev försvinner.
Fick som svar att det är mkt ovanligt att det händer oftast har inte brevet/paketet skickats. Detta sa dom till mig 2009 tror jag det va.
Nu blev jag osäker på siffrorna så ringde posten och kollade.
95.5% av 20 miljoner skickade kommer fram dagen efter om det kommit in i tid till posten. Vi har klockan 18.00 på postcentralen för att nämna ett exempel.
Övriga procent kommer fram dag 2 eller 3.
Brev som saknar adress återgår till avsändaren och finns inte det heller så skickas det till post och telestyrelsen. Vad det tog vägen där glömde jag fråga.
Enligt kundtjänst så ökar antalet "försvunna paket/brev" varje år iom att mkt säljs på tradera och som vi gör här över forum.
Oftast handlar det om att personen i fråga inte har skickat utan begår bedrägeri.
Någon ren statistik över att brev/paket försvinner hade dom tyvärr inte.
Re: MHansson - skojjare.
breven som inte kan åter rättas till sin mottagare/sändare blir öppnade, för att försökas luska ut vem de till hör simpel as that!
bmw is tha shit!
Bmw 540I 4.4l
Bmw 328i touring -95 brukis
Bmw 325i sedan -91 skrot
Bmw 535i -92 såld
bmw 323 e21 rosthög
Audi V8 Quattro
Ford sierra x2
Vw Polo cc
kawai Kx450f
Bmw 540I 4.4l
Bmw 328i touring -95 brukis