Nån som sitter på nån info om denna m3 e36a http://www.blocket.se/vasterbotten/BMW_ ... m?ca=5&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;
Är eventuellt lite sugen på den då miltal osv känns rätt
Eller vet någon här av en m3 e36 som nån bekant ellet nått har?
Info m3 e36 umeå
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: Info m3 e36 umeå
Känner inte till något om den direkt, men den grillen till en 96:a var det inte från fabrik. Kanske bara stylat av nån om tyckte det såg bättre ut, men man kan ju fråga varför den sitter där så den inte varit med om något.
Sen vill man nog veta att det är flytande skivor fram (märkta SHW och ///M) de bytt till och inte vanliga billiga till en 3.0, om man nu är originalfanstast vill säga, men det är man nog om man kollar på en 100tkr M3. Annars finns det ju billigare.
Utrustningslistan har jag också, men svårt att se siffrorna på skylten så jag kunde inte posta den (har för övrigt alla listor på E34 M5 och E36 M3 om nån behöver).
Sen vill man nog veta att det är flytande skivor fram (märkta SHW och ///M) de bytt till och inte vanliga billiga till en 3.0, om man nu är originalfanstast vill säga, men det är man nog om man kollar på en 100tkr M3. Annars finns det ju billigare.
Utrustningslistan har jag också, men svårt att se siffrorna på skylten så jag kunde inte posta den (har för övrigt alla listor på E34 M5 och E36 M3 om nån behöver).
Infowars - because there is a war on for your mind