någon som tagit ut pengar från sitt paypal konto och överfört dom till sitt bankkonto?
kommer upp tre alternativ:
-Bankgiro
-PlusGiro
-Inrikes bankkonto
där har jag valt inrikes bankkonto.
sedan står följande:
Var noggrann med att ange fullständigt kontonummer, inklusive routingkod och kontrollsiffra i förekommande fall.
är routingkod samma som clearingnummer?
enda sättet som det går att få plats med alla siffror är att skriva ihop både clearingnummer och kontonummer utan bindestreck eller mellanslag.
är detta rätt?
uttag från paypal
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Re: uttag från paypal
RoDe wrote:någon som tagit ut pengar från sitt paypal konto och överfört dom till sitt bankkonto?
kommer upp tre alternativ:
-Bankgiro
-PlusGiro
-Inrikes bankkonto
där har jag valt inrikes bankkonto.
sedan står följande:
Var noggrann med att ange fullständigt kontonummer, inklusive routingkod och kontrollsiffra i förekommande fall.
är routingkod samma som clearingnummer?
enda sättet som det går att få plats med alla siffror är att skriva ihop både clearingnummer och kontonummer utan bindestreck eller mellanslag.
är detta rätt?
Inte för att det kanske är svaret på just din fråga, men när jag ska föra över pengar från min bank till en annan bank så måste jag också skriva ihop clearing och kontonr utan mellanslag eller bindesträck. Och det ska tydligen vara så!
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005