Tjabba någon som har koll på vart man köper bromsskivor till ppf big break kit. till 325 e30 alltså gamla kittet dom sålde för 4-5 år sen. ska väll vara seat ibiza cupra eller?
själv lyckades jag köpa skivor till nya modell av cupran brembo max skivor så nu är man 3000 fattigare och skivorna passar inte visst kan man gå till en återförsäljare. men jag har köpt adaptrar löst och har 4 kolvsoken sen tidigre så har ingen skiva att visa upp hos seat återförsäljaren heller isf.
Ja jimmy har observerat d nu..Det roliga är ju att alla andra bromsskivor till seat ibiza cupra finns att köpa men inte dom jag ska ha tag på. just 305x28 verkar vara jävligt svåra att få tag på dörför va jag nyfiken på vart folk köpt dom.. känns ju som att seat inte lär vara dom ända som har. menva vet jag jag har pratat med seat men dom hittade inga så dom skulle leta och höra av sig igen.
magnaten. nej det är 305 mm skivor 312 är till nyare cupratromej jag vet köpte 312 och gjorde omdom i navet samt bultdelning och passar mycket dåligt har pratat med seat dom skulle höra av sig får väll se hur det blir m d.
På OEnr får jag bara fram en korsreferens i tecdoc.
Roulunds Braking
Art nr WD00813
305x28 http://roulunds-braking.eu/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja titta, fler som hade tillgång till tecdoc.
Det var mystiska skivor det där, jag har stått och bläddrat runt bland diverse seat/vagbilar och inte hittat nåt.
Alexander Malerbakken
Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.