250 växellåda
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
250 växellåda
På jakt efter en 250låda eller om det är 260. är osäker.
Iaf en sån som sitter original på bmw 325i e36 -92
Mvh Linus
Iaf en sån som sitter original på bmw 325i e36 -92
Mvh Linus
Re: 250 växellåda
tror dom heter getrag 220 satt iallafall en sån på kompisens 325 -93 e36
Okej, jag behöver iaf en låda som passar "bolt on" mot hardyn och kardan och allt det där !tobbee28 wrote:tror dom heter getrag 220 satt iallafall en sån på kompisens 325 -93 e36
Vad är det för reg nr på bilen och nr på lådan ?TratteN wrote:Okej, jag behöver iaf en låda som passar "bolt on" mot hardyn och kardan och allt det där !tobbee28 wrote:tror dom heter getrag 220 satt iallafall en sån på kompisens 325 -93 e36
pbj408 på bilenTreLingon wrote:Vad är det för reg nr på bilen och nr på lådan ?TratteN wrote:Okej, jag behöver iaf en låda som passar "bolt on" mot hardyn och kardan och allt det där !tobbee28 wrote:tror dom heter getrag 220 satt iallafall en sån på kompisens 325 -93 e36
Kan dock inte kolla nret på lådan just nu, imårrn eftermiddag kan jag nog kolla det.
Vet iaf att numret på lådan började med 250.
har oxå kollat nret en gång på bmwfans.info och där hette lådan "250G" typ.
Mvh
tycker att ganska många borde ha såna lådor till salu, är relativt bråttom då jag vill åka och besikta bilen så snart som möjligt
jag har en låda som har suttit på en e36 325 -92
Jag hade nog fel ang. Numret på lådan. Numret är 220.0.0225.96 getrag
Är en 220 låda jag behöver alltså. trodde tydligen fel.
De där lådorna borde vara gratis så kassa som de är. Usch.
///BMW - Was sonst!
M3, M3-replika, 325i, 320iT
M3, M3-replika, 325i, 320iT
Det kanske dom borde, men jag orkar inte hålla på o jaga kardan o allt vad det kan bli när jag bara vill få bilen besiktad i första hand. sen i vinter kan jag byta upp mig.JohanE wrote:De där lådorna borde vara gratis så kassa som de är. Usch.
Har du en låda till salu eller ville du bara poängtera hur kassa lådorna är ?
Johan vill poängtera att dom sugen eftresom 2 st gått sönder med orginaleffekt i !?TratteN wrote:Det kanske dom borde, men jag orkar inte hålla på o jaga kardan o allt vad det kan bli när jag bara vill få bilen besiktad i första hand. sen i vinter kan jag byta upp mig.JohanE wrote:De där lådorna borde vara gratis så kassa som de är. Usch.
1 Köpt av mig som satt i min orginal 320 var tajt o fin. Men vridet i 325 motorn dödar lådorna...
okej =).TreLingon wrote:Johan vill poängtera att dom sugen eftresom 2 st gått sönder med orginaleffekt i !?TratteN wrote:Det kanske dom borde, men jag orkar inte hålla på o jaga kardan o allt vad det kan bli när jag bara vill få bilen besiktad i första hand. sen i vinter kan jag byta upp mig.JohanE wrote:De där lådorna borde vara gratis så kassa som de är. Usch.
1 Köpt av mig som satt i min orginal 320 var tajt o fin. Men vridet i 325 motorn dödar lådorna...
Men jag måste iaf ha tag på en originallåda så jag snabbt och enkelt kan skruva ihop och besikta bilen.
Spelar ingen roll hur kass lådan är då...nästan
I norrköping =)alexfalk wrote:Tja, Vart bor du? har eventuellt en låda till dig.
Hur snart kan du sälja lådan isf då ?
- Jonas_Linder
Finns 1 låda här i umeå i alla fall. Kan skicka ner snabbt.
1000:-
Ok, vem av oss står för frakten då ?Jonas_Linder wrote:Finns 1 låda här i umeå i alla fall. Kan skicka ner snabbt.
Mvh