Liten Turboladdare
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Liten Turboladdare
Tja, ute efter en liiiiten turbo.
Har ett projekt på G, en 110 cc 4-taktare med turbo.
har ni något som ni tror skulle passa bra, skriv här eller skicka pm
mvh
Har ett projekt på G, en 110 cc 4-taktare med turbo.
har ni något som ni tror skulle passa bra, skriv här eller skicka pm
mvh
BMW 318is..
Re: Liten Turboladdare
Jag har en liten turbo från en smart som skulle kunna passa, den har omsvetsat avgashus för att passa fler motorer.
Pris 500:-
tel: 0730411058 /Andreas
Pris 500:-
tel: 0730411058 /Andreas
Allt går med god grundgas.......
11G-snurra kanske?
http://i55.tinypic.com/smr8eq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i55.tinypic.com/smr8eq.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
John Edvardsson, noll sju noll tre fem två fyra fyra åtta två
vad begär du för den?JohnE wrote:11G-snurra kanske?
mvh
BMW 318is..
En femhunka hämtpris? Vet inte vart du bor så svårt att uppskatta en eventuell frakt då.
Den är i mkt gott skick.
Den är i mkt gott skick.
Okej, bor söder om sthlm, Haninge. har du vägarna åt sthlm närmaste dagarna?JohnE wrote:En femhunka hämtpris? Vet inte vart du bor så svårt att uppskatta en eventuell frakt då.
Den är i mkt gott skick.
BMW 318is..
Ingen sådan resa planerad tyvärr. Kan höra efter med en kompis som kör taxi, han har ofta Stockholmsresor..BjK wrote:Okej, bor söder om sthlm, Haninge. har du vägarna åt sthlm närmaste dagarna?JohnE wrote:En femhunka hämtpris? Vet inte vart du bor så svårt att uppskatta en eventuell frakt då.
Den är i mkt gott skick.
Yes gör så, let me know.JohnE wrote:Ingen sådan resa planerad tyvärr. Kan höra efter med en kompis som kör taxi, han har ofta Stockholmsresor..BjK wrote:Okej, bor söder om sthlm, Haninge. har du vägarna åt sthlm närmaste dagarna?JohnE wrote:En femhunka hämtpris? Vet inte vart du bor så svårt att uppskatta en eventuell frakt då.
Den är i mkt gott skick.
BMW 318is..
- Christian.N
Jag bor i Enköping och jobbar i Kista om dagarna, kanske kan möta upp säljaren här i Enköping nånstans och möta köparen i Kista?? OM det nu är till nån hjälp...
Mvh
Mvh
Enköping, 073-3104393
Tycker att det låter som en utmärkt idé. Wow, PPF förvånar mig närapå dagligen.Christian.N wrote:Jag bor i Enköping och jobbar i Kista om dagarna, kanske kan möta upp säljaren här i Enköping nånstans och möta köparen i Kista?? OM det nu är till nån hjälp...
Mvh
- Christian.N
Det skulle funka för mig, vilka tider är du i kista?JohnE wrote:Tycker att det låter som en utmärkt idé. Wow, PPF förvånar mig närapå dagligen.Christian.N wrote:Jag bor i Enköping och jobbar i Kista om dagarna, kanske kan möta upp säljaren här i Enköping nånstans och möta köparen i Kista?? OM det nu är till nån hjälp...
Mvh
mvh
BMW 318is..
- Christian.N
Ca "08-16" oftast tidigare men inga problem och stanna kvar längre nån dag om det vär så...
Mvh
Mvh
Enköping, 073-3104393
Slutar jobb kl 16, men kan dra iväg någon timme tidigare utan problem.Christian.N wrote:Ca "08-16" oftast tidigare men inga problem och stanna kvar längre nån dag om det vär så...
Mvh
mvh
BMW 318is..