Då har någon idiot gjort inbrott i min e36:a , så jag behöver en ruta till vänster dörr omgående.
Tänkte passa på att byta centrallåsmotorn när jag ändå håller på så om någon har dessa delar hör av er ASAP.
Det är en 323 coupe -98
I södra delen av landet hade vart fint.
Tel: 0706-378020
Mvh/ Anders
Vänster sidoruta fram och centrallåsmotor e36 coupe
Moderators: Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Snekast
Jag har både rutan och clåsmotor isf. en komplett dörr som jag får plocka av. Kanske bättre att evinrude säljer sin motor. Dom är väll popnitade o jobbiga. Mvh
Last edited by Loordan on 24 Jan 2011, 12:58, edited 1 time in total.
E36 V8 Turbo!
Richard Loord
0768396509
Richard Loord
0768396509
Richard:
Tror inte det sitter nitat, när jag kollade på bilder från olika skrotar ser det ut som c-låsmotorn sitter fast i låskistan men exakt hur den sitter fast vågar jag inte svara på.
Behöver prylarna ganska omgående så om du kunde kollat upp om du kan få bort c-låsmotorn från din dörr hade det vart smidigast att köpa allt från dig.
Evinrude:
Det låter bra jag hör av mig om det blir aktuellt.
Mvh/ Anders
Tror inte det sitter nitat, när jag kollade på bilder från olika skrotar ser det ut som c-låsmotorn sitter fast i låskistan men exakt hur den sitter fast vågar jag inte svara på.
Behöver prylarna ganska omgående så om du kunde kollat upp om du kan få bort c-låsmotorn från din dörr hade det vart smidigast att köpa allt från dig.
Evinrude:
Det låter bra jag hör av mig om det blir aktuellt.
Mvh/ Anders