Ja det skiljer på dom.
Men jag tror att skillnaderna har med utväxlingarna att göra.
Det finns två varianter av medbringare också.
En variant är klenare och har M8 bultar, en annan är lite grövre och har M10.
Om jag inte minns fel så finns det även diffar med uttag för hastighetsmätare, och en del utan.
Kan rekommendera en 3,64 eller 3,46 på en 320 med 1,8 och 4-växlad låda.
Har märkt att många av de äldre 3 serie bilarna varvar väldigt mycket i marschfarter.
E30 318i har 4,10 eller 4,27 och varvar livet ur sig.
En 3,91 på en sådan gör att motorn varvar ett par hundra rpm mindre (5-600 rpm) i marschfart och tappar för den sakens skull inte speciellt mycket kraft.
Om man nu kan kalla effekten för kraft i en 318i.
Min E21:a toppade väl 150-160 och varvade då närmare 7000.
Efter mycket plågande avlivade jag diffen i en rondell och bytte sedan till 3,64 som sedan ökade toppfarten något och sänkte varvet på marschfart.
Det är fortfarande inte behagligt att åka i 110km/h med 3,64, men det varvar iaf mindre.