Page 1 of 1
Posted: 24 Jul 2010, 18:27
by lundqvist
menar du att 940in väger 960kg?
hur har dom lyckats med det?
Posted: 24 Jul 2010, 21:53
by RickardP
Går volvon som den ska? tycker den går riktigt fisit med tanke på laddtrycket. Tycker dock din e21 har riktigt bra flås!
Posted: 24 Jul 2010, 21:59
by Ronnie AVR
lundqvist wrote:menar du att 940in väger 960kg?
hur har dom lyckats med det?
Skulle du se den live förstår du
Posted: 25 Jul 2010, 01:12
by lundqvist
Ronnie AVR wrote:lundqvist wrote:menar du att 940in väger 960kg?
hur har dom lyckats med det?
Skulle du se den live förstår du
är den så urkapad att karossen är slapp som en daggmask eller vadå?
förklara gärna för jag lär aldrig se den live
Posted: 25 Jul 2010, 01:25
by Pimplaren
lundqvist wrote:Ronnie AVR wrote:lundqvist wrote:menar du att 940in väger 960kg?
hur har dom lyckats med det?
Skulle du se den live förstår du
är den så urkapad att karossen är slapp som en daggmask eller vadå?
förklara gärna för jag lär aldrig se den live
Urkapad delyx alla rutor i tunn plast osv osv, 960 låter riktigt lätt dock!
Posted: 25 Jul 2010, 09:15
by Ronnie AVR
Var ju inte med när han vägde den men den ska väga 960 tom. Ja allt är bortkapat ala hålsåg överallt plast huv lika bakluckan. finns inte en onödig skruv på volvon
Posted: 25 Jul 2010, 10:21
by Fernis1
Finns inte ens nå golv i bagageluckan, bara 2 alustag till fuel cellen thats it, sen hålborrade dörrar överallt och inte en MM extra plåt