E30 325iMtech2 4d kaross (sterlingsilver) Måste Bort
Posted: 10 Jul 2010, 17:42
Tjena!
Tänkte sälja bilen nu pga ändrade planer,
Det är en 325 sedan med rätt stuk,
Valsade skärmkanter bak.
Rost finns, ej synligt.
Rosthål innerskärm 10x80mm, samt på det vanliga stället höger bak mellan bakskärm och tank,
Keskin KT1 10" bak 8,5" fram 17"
Motor:
2,5L med turbo
GT35 61mm in, 67mm ut, 0,63 A/R single entry.
PPF grenrör single entry.
Äkta 38mm Tial WG.
3,5" DP i rostfritt stål.
Max Portad topp
Max Portad insug
3St Separata Sagem tändsteg
Mds Tändkablar
JBR Dumpventil
Ojlekylare från S50 motor
Vipec Sprut
BMC Luftfilter
4-puckad sinterllamel med hårdare tryckplatta från ppf
Bränsletryckmätare under huven
Dubbla wallbro púmpar i skuffen med AN-kopplingar
körs på E85
Shortshift
65 graders termosta
Sänkt med okänd märke
valsade skärmar bak
Sparco skinnsportratt
Kan tänka mig byta mot en M5 e34 eller nåt liknande
Har absolut inte brottom med att få i väg bilen så skambud god tas ej
Mvh
Tänkte sälja bilen nu pga ändrade planer,
Det är en 325 sedan med rätt stuk,
Valsade skärmkanter bak.
Rost finns, ej synligt.
Rosthål innerskärm 10x80mm, samt på det vanliga stället höger bak mellan bakskärm och tank,
Keskin KT1 10" bak 8,5" fram 17"
Motor:
2,5L med turbo
GT35 61mm in, 67mm ut, 0,63 A/R single entry.
PPF grenrör single entry.
Äkta 38mm Tial WG.
3,5" DP i rostfritt stål.
Max Portad topp
Max Portad insug
3St Separata Sagem tändsteg
Mds Tändkablar
JBR Dumpventil
Ojlekylare från S50 motor
Vipec Sprut
BMC Luftfilter
4-puckad sinterllamel med hårdare tryckplatta från ppf
Bränsletryckmätare under huven
Dubbla wallbro púmpar i skuffen med AN-kopplingar
körs på E85
Shortshift
65 graders termosta
Sänkt med okänd märke
valsade skärmar bak
Sparco skinnsportratt
Kan tänka mig byta mot en M5 e34 eller nåt liknande
Har absolut inte brottom med att få i väg bilen så skambud god tas ej
Mvh