Här diskuterar vi våra produkter.
Moderators: purepfcom , Storås , Bmwandreas , Nisse Järnet , pelko , Bäckis , Pimplaren
Roobin
Posts: 1794 Joined: 15 Oct 2006, 14:58
Location: Värmdö
Post
by Roobin » 06 May 2010, 19:00
Tja,
överseende om denna tråd redan finns.. Står i garaget med tele..
Ska man behöva banka på knutarna på axlarna?
Känns som att axlarna e för stora för knutarna
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
Silverboy
Posts: 1568 Joined: 01 Mar 2008, 22:20
Location: Moss / Norge
Post
by Silverboy » 06 May 2010, 20:30
La mine i frysen først (ett halvt år.. hehe), og så måtte det bankes reelt for å få de på
Väckans trim
-Bård_Jørgensen-
-Norge-
+47-908 80 757
Bäckis
Admin
Posts: 6534 Joined: 20 Nov 2005, 14:38
Location: Avesta
Contact:
Post
by Bäckis » 06 May 2010, 20:44
Om du kyler axeln så går den på relativt lätt.
M3:an 2008:
10.18@233.6
Touringen 2009:
10.73@217.5
M-tech 1 E30 2010:
11.56@199.12
E21 racebil 2011 "In the 7s"
7.88@285
Det kan man kalla trendbrott!
-------------------------------------------------------
070-7318090
Pitbull
Posts: 3880 Joined: 06 Jun 2006, 06:10
Location: Kyrkhult
Post
by Pitbull » 06 May 2010, 20:48
Bäckis wrote: Om du kyler axeln så går den på relativt lätt.
Vad är de som gör att de trögar när man ska ha i axlarna i knutarna??
/ Mvh
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Roobin
Posts: 1794 Joined: 15 Oct 2006, 14:58
Location: Värmdö
Post
by Roobin » 06 May 2010, 22:06
tack för snabbt svar per
Audi S2 2,5 liter - 800whp?
VR Motor Stockholm AB
Robin Raita
Pitbull
Posts: 3880 Joined: 06 Jun 2006, 06:10
Location: Kyrkhult
Post
by Pitbull » 06 May 2010, 22:11
Per Eriksson wrote: passningen.....
Jo!!! Grattis..
Men VAD är det som gör saken.
Har hört på villovägar varför men vill ha de bekräftat!!!
Mattias Skoglund
Mob: 0763-493494
2009: 575whp samt 740wnm 1,4bar. M30B35
2010: 842whp samt 983wnm 1,8bar. M30B35
Thörn
Posts: 3134 Joined: 12 Sep 2006, 11:11
Location: GBG
Post
by Thörn » 07 May 2010, 07:57
prova först trycka upp lillfinger i näsan, gör sen samma sak med tummen, det blir klart trögare
Peugeot 407 sw 2005 2.0hdi panorama ED.
Tysken
Posts: 1272 Joined: 24 Nov 2005, 13:39
Location: Sköndal, Sthlm
Post
by Tysken » 07 May 2010, 09:03
De är gjorda så här för att splinsen ska hålla bättre. Är ju gjorda i sviktstål som ger med sig lite mer, och skulle passformen vara som orginal kanske de viker sig i splinesytan.
Strandholm
Posts: 3515 Joined: 20 Nov 2005, 16:08
Location: Gustavsberg/Stockholm
Contact:
Post
by Strandholm » 07 May 2010, 10:15
Thörn wrote: prova först trycka upp lillfinger i näsan, gör sen samma sak med tummen, det blir klart trögare
haha.... dagens:)
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.