Låg e30 touring med speciell stil=)
Posted: 05 May 2010, 00:26
Raceland coilovers från tyskland som e i botten.sen uppflyttad spindel 30 lr 40mm och fjädertallrikar som va 15-20mm lägre än org.airs wrote:Frän. Hur mycket är den sänkt? Eller är det kapat
på denna täcker de istortsett ingen rostGrefven wrote:klibborna är ju den hetaste trenden bland folk som gillar sänkta bubblor och rostiga bilar.
O.T.Grefven wrote:menar inte att de ska dölja rost. utan att det är en trend bland "rat" byggen och bugpeople osv.
jo sant de du säger. frontplåten va inte i bästa skick så han klistrade ihop den lite hehe sen monterade en golf3 vr6 läpp fram.Grefven wrote:menar inte att de ska dölja rost. utan att det är en trend bland "rat" byggen och bugpeople osv.
jo de e nickes bil=)mbma wrote:har inte sett bilen på så nära håll med dom blickar jag slängt på bilen (om det är niklas bil) så ser den ut att vara bra skick. men som sagt enbart på lite håll och när jag åkt förbi=)
hur passade detta med den läppen? ser ut som själve fan eller funkar det futan dölja skarvar med klistermärken? heheGrooverhound wrote:jo sant de du säger. frontplåten va inte i bästa skick så han klistrade ihop den lite hehe sen monterade en golf3 vr6 läpp fram.
och även denna gången så är det för att man inte läser noga. varför man inte gör det vet jag inte. men det kan bero på att man tror att det ska vara negativ kritik när det bara var en ren upplysning och inget annat.aelget wrote: O.T.
Stackars Grefven.... Blir jämt missförstådd, Men lugn... Jag fattade.
Har man en ny läpp och rak frontplåt e de inga problem att få de snyggt.mbma wrote:hur passade detta med den läppen? ser ut som själve fan eller funkar det futan dölja skarvar med klistermärken? heheGrooverhound wrote:jo sant de du säger. frontplåten va inte i bästa skick så han klistrade ihop den lite hehe sen monterade en golf3 vr6 läpp fram.
e de sånt som släpper lack å hela skiten?Grefven wrote:Om klibborna någongång ska bort så köp "label off" från biltema. Det är nog mitt nya favoritspray.