ATP autoteile framskärm/grill/stötfångare

Här diskuteras chassie och övriga bilen, ej motor.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Post Reply
cerwinboy

ATP autoteile framskärm/grill/stötfångare

Post by cerwinboy »

ATP autoteile har jag just varit inne på deras sida. och jag tycker det verka för bra priser för att vara sant på framskärm/grill/stötfångare till E36.. 1196:- + frakt... här hemma kostar ju en framskärm 900:- på mekonomen.
finns det någon som kan ge mig omdöme på dom om det är ok prylar där ifrån för pengarna ? och hur mycket blir frakten på hit till sverige ? o hur lång tid tog det innan ni fick hem prylarna till er

mvh markus
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
Blöjan

Post by Blöjan »

Har också funderat för längesen att beställa därifrån men hade exakt samma frågor som du då. Sen blev de inte av bara..

Har pratat lite med en kille som beställde därifrån, riktigt bra passform och billig frakt, kommer ej ihåg mera dock.
Sjögren Racing

Post by Sjögren Racing »

Frakten kostar x1 som det högsta beloppet är på den tyngsta saken i deras ebayshop hur mkt du än beställer.

Jag har köpt määäängder med saker från dom.
Brukar ta en vecka.
Mina framskärmar till min e36 coupe kommer från dom,likaså halva min framvagn,halva en kompis golf 2a kommer med från dom :lol: .Dom är inte sämre än någon annan skärm eller nåt från tex mekonomen.
cerwinboy

Post by cerwinboy »

Sjögren Racing wrote:Frakten kostar x1 som det högsta beloppet är på den tyngsta saken i deras ebayshop hur mkt du än beställer.

Jag har köpt määäängder med saker från dom.
Brukar ta en vecka.
Mina framskärmar till min e36 coupe kommer från dom,likaså halva min framvagn,halva en kompis golf 2a kommer med från dom :lol: .Dom är inte sämre än någon annan skärm eller nåt från tex mekonomen.
tack för svaret. då kan man lite på förskots betalningen o få hem allt helt utan bulor. o är det bara en vecka vänte tid kan man leva med det för dom pengarna.
Some kids piss their names in the snow Chuck Norris can piss his name in concrete.
aelget

Post by aelget »

Låter helt underbart bra!, Ny ekonomi plåt för hela slanten ! 8)
Post Reply