Jag bor på hotell 180 dagar om året i jobbet. 1500/natt så billigt har jag knappt hittat någonstans om man inte vill bo som en somalier.
Är du från småland?
Firebird formula 400-71 BW480 Vipec v88, Cbr 1000rr-07
Dofilus wrote:Jag bor på hotell 180 dagar om året i jobbet. 1500/natt så billigt har jag knappt hittat någonstans om man inte vill bo som en somalier.
Är du från småland?
Bor du på enkelrum för 1500 per natt? Vi är från norrland och här bor man billigt
Dofilus wrote:Jag bor på hotell 180 dagar om året i jobbet. 1500/natt så billigt har jag knappt hittat någonstans om man inte vill bo som en somalier.
Är du från småland?
Då är din arbetsgivare riktigt dålig på att skaffa avtal. Låter orimligt.
Är du från småland?
Då är din arbetsgivare riktigt dålig på att skaffa avtal. Låter orimligt.
Snarare svenska kronan som är svag. Sist jag bodde på hotell i Sverige var på ett ruttet scandic i södertälje, gick på 1000:- och stank rök i rummet.
Samma standard som ett vandrarhem enligt mig.
Firebird formula 400-71 BW480 Vipec v88, Cbr 1000rr-07
Diskuterade detta i måndags med en som sköter bokningarna åt en firma och det går tydligen utmärkt att nästan halvera priserna om det åtminstonde gäller ett par rum och i ett par nätter. Dom hade inget avtal med hotellkedjorna eller något utan ordnade det nån dag innan på telefon bara.