Vart törs man beställa Kjolpaket?

Här diskuteras chassie och övriga bilen, ej motor.

Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren

Post Reply
Dajb

Post by Dajb »

Bra fråga :) undrar faktiskt detsamma själv!

finns ju tidigare tråd med detta, och då säger dom att dom suger, men tror ingen själv har beställt så vill gärna höra från någon som har beställt, hur ser det ut? ser det ut som ett orginal? är där bra passform?

mvh
jimpa_jimmie

Post by jimpa_jimmie »

koed.dk kolla där.
"Vem fan è Limmet?"

http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic" onclick="window.open(this.href);return false; ... sc&start=0

Jimmie Roth
0709-680760
Dajb

Post by Dajb »

Lyfter denna tråden lite..

där måste väl iaf vara någon som köpt ett sånt här kit? eller någon av delarna?

någon måste väl veta om det är helt snätt och vingt och ett jevla strul med att få på det, eller om det är ok?

Mvh
Jag Heter Jimmy

Post by Jag Heter Jimmy »

prova ring till dom å fråga hur passformen är, påstår dom att den är bra så är de väl bara å hoppas att det stämmer annars gäller väl 14 dagars öppet köp? :D
J.Åkerman
Jimmy_608@hotmail.com

Bmw E30 - M20B27 Turbo
Toyota Ke70 - M50B25 Turbo
Dajb

Post by Dajb »

har faktiskt snackat med två av företagen, och dom som lät vettigast är stylingexperten, dock kunde dom inte ordna några bilder på ett kit som någon monterat, utan det var det på hemsidan som gällde

när jag snacka med risetrade så sa han att där är ingen som klagat efter att dom fått paketen, men han själv kunde istället rekomendera CSR kit, då dom var av mycket högre kvalitet tydligen, men ser ut som något från startrek!

Schmiedmann har jag testat att ta kontakt via mail, men inte fått något svar, har dock inte försökt att ringa dom

den infon är det jag fått iaf :)

det är väl bara att köpa det billiga på stylingexperten och hoppas på att det passar :P

mvh
kakiiis

Post by kakiiis »

Titta i säljes delen.. Där finns ett
Post Reply