Bilder: 3 bmw
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder: 3 bmw
Var ute och tog lite bilder idag på bruksbilen och busbilen samt en polares cab. Är ingen fotograf direkt men hoppas det duger iaf!
//Kero
//Kero
- Strandholm
NORMIND wrote:man fick kolla länge innan man säg vilken som var bruks och bus bil
kan ju säga att bus bilen ser ju ut som en helt standard 5serie
Desto bättre? :]
nästan så man har våta drömmar om när ens bil blir klar, att man åker på motorvägen, kommer upp till en bil vars ägare tyckte att kjolpaket är svintufft och att det sitter nån brud brevid muppen. Och ligga brevid och retas till han tror han kan dra ifrån en. Sen visa bakpartiet på bilen :]
Go kero ;D, ring när du kommit hem från gotland btw. we got mecking to do
jag är inte bara världsbäst, jag är även ödmjuk.
Amplify wrote:NORMIND wrote:man fick kolla länge innan man säg vilken som var bruks och bus bil
kan ju säga att bus bilen ser ju ut som en helt standard 5serie
Desto bättre? :]
nästan så man har våta drömmar om när ens bil blir klar, att man åker på motorvägen, kommer upp till en bil vars ägare tyckte att kjolpaket är svintufft och att det sitter nån brud brevid muppen. Och ligga brevid och retas till han tror han kan dra ifrån en. Sen visa bakpartiet på bilen :]
Om någon skulle hetsa mej på motorvägen med sin bil så skulle jag vilja gasa ifrån för att slippa mongot som flinar, inte för att bevisa att bilen är snabb.
mcLaren 570s
- Strandholm