Har en m50b20 med smidd innmat. Har endret slag, så er ca 2,3L. Har org topp som ikke er gjort noe med. Benket hos PPF til 280whp @ 0,8bar og 352whp @ 1,5. Tenningsbank på alt over 1,5. 98 oktan. Hadde et pull på 1,8 og det var rundt 38x whp.
Toppen er jo dritt og stopper effekt så skal bytte til portad b25 topp. Hvor mye tror dere jeg burde jeg klare da? Skal jo ikke være noe annet som burde stoppe effekt da ?
Tenkte også å bytte til 35 avgashus for å få raskere spool. Burde vel hjelpe det ? Virker som 40 huset blir litt for stort ? Husker ikke størrelse nå, men skal få målt. Skjer ikke stort før 4000 nå


Specs på motor nå:
Bunndel:
- Honet
- Planslipt
- Smidde JE stempler
- Smidde Pauter råder med arp bolter
- O-ringer/pianotråd
- Veiv fra M50B25
- 8.0:1 Kompresjon
Toppen:
- Planslipt
- Miraslipte ventiler
- Org toppakning
- Arp toppbolter
- Dobble innsugskammer fra M50b25 uten vanos
- M50b25 Innsug
Kobling:
- Sachs 618 trykkplate
- 4 pucks 228mm sinterlamell
- M20 Svinghjul
- M3 3,0 girkasse
Turbo osv:
- Holset Hx35/40 Hybrid.
- Synapse 50mm wastegate.
- Custom grenrør fra PPF for toppmontering av turbo.
- 3" Downpipe
- 580 cc dyser
- PPF Nuke Fuelrail
- Walboro 255l pumpe i tank.
- ViPec V44
- VAG coiler
- Intercooler 600x300x75mm 3" inn/ut.
- 3" trykkrør i alu.