Turbo filmer
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Turbo filmer
Än en gång då, vart får man tag på filmar på bmw turbo´s & andra läckra prestanda monster?? Tacksam för svar!!
Mvh Christer
Mvh Christer
Den som har mest grejer när han dör vinner!!
Re: Turbo filmer
krokodilen wrote:Än en gång då, vart får man tag på filmar på bmw turbo´s & andra läckra prestanda monster?? Tacksam för svar!!
Mvh Christer
dc++ och www.racemovie.mine.nu tror jag adressen var...där har dom mycket strippkörningar osv....så finns ju speedlife.se och många till
finns en hub på dc som du ska skriva inn adressen manuellt som heter
biltokar.d2g.com
Mvh Christoffer
Tel:+358504210611
Tel:+358504210611
Re: Turbo filmer
Fido85 wrote:krokodilen wrote:Än en gång då, vart får man tag på filmar på bmw turbo´s & andra läckra prestanda monster?? Tacksam för svar!!
Mvh Christer
dc++ och www.racemovie.mine.nu tror jag adressen var...där har dom mycket strippkörningar osv....så finns ju speedlife.se och många till
finns en hub på dc som du ska skriva inn adressen manuellt som heter
biltokar.d2g.com
Kom inte in på den huben på dc igår iallfall har inte provar idag.
-
peppe wrote:Jag har 800mb BMW Turbo filmer, vi skulle ju bara fått upp dem på en server..
Mums.. nu blev ja lite avundsjuk...
Kan du inte försöka hitta nån som har lite ledig serverspace så alla kan få ta del av gobitarna
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Chrille wrote:peppe wrote:Jag har 800mb BMW Turbo filmer, vi skulle ju bara fått upp dem på en server..
Mums.. nu blev ja lite avundsjuk...
Kan du inte försöka hitta nån som har lite ledig serverspace så alla kan få ta del av gobitarna
Lättare sagt än gjort.
Skulle jag lägga dom på webservern skulle den packa ihop. Vet i sjutton vem som skulle kunna hosta alla filmer åt oss ..
Vb wrote:Har en film på en svensk e46 325 med m3 motor med både turbo och kompressor, vet inte vem som äger den. men den ser ut att gå rätt bra låter ballt gör den åtminstone 8min lång! nån som har nåt ställe att lägga upp den på?
Den vill man se...gärna lite mer info om bilen i fråga oxå...verkar fett!!!
förvirrad!!!
- TurboRobban
Vb wrote:Har en film på en svensk e46 325 med m3 motor med både turbo och kompressor, vet inte vem som äger den. men den ser ut att gå rätt bra låter ballt gör den åtminstone 8min lång! nån som har nåt ställe att lägga upp den på?
det är nog stylingkompaniets bmw. Dem har byggt en 328/M3 med turbo och kompressor, bromsade 507Hk och 734Nm men 0.6 bar med bara kompressor, nu sitter det även turbo och lustgas i den. Den var men på motorjournalen förut.
Racemovie, en filserver för motorintresserade...
Hejsan!
Jag såg att det var några som var intresserad av att lägga upp filmer. Racemovie är gratis och har mycket plats över. Hör av er till mig så fixar vi ett konto. Grey@racemovie.se
Det finns 2 st regler som vi på racemovie vill att man ska hålla.
1. Du måste själv ha gjort filmen eller fått ok från skaparen av filmen att få publicera den för allmänheten.
2. Filmerna du tankar upp måste innehålla något relaterat till motorer.
Annars är det fritt fram, med undantag för rasistiska och liknande filmer.
Har du några förslag till förbättringar osv. av racemovie, så tveka inte att maila eller skicka ett pm till mig.
Mvh
Joakim
Jag såg att det var några som var intresserad av att lägga upp filmer. Racemovie är gratis och har mycket plats över. Hör av er till mig så fixar vi ett konto. Grey@racemovie.se
Det finns 2 st regler som vi på racemovie vill att man ska hålla.
1. Du måste själv ha gjort filmen eller fått ok från skaparen av filmen att få publicera den för allmänheten.
2. Filmerna du tankar upp måste innehålla något relaterat till motorer.
Annars är det fritt fram, med undantag för rasistiska och liknande filmer.
Har du några förslag till förbättringar osv. av racemovie, så tveka inte att maila eller skicka ett pm till mig.
Mvh
Joakim
// Grey
Http://racemovie.se För den som vill lägga upp eller tanka ner egengjorda racefilmer från hela europa.
Http://racemovie.se För den som vill lägga upp eller tanka ner egengjorda racefilmer från hela europa.