Lmm
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
- Posts: 1342
- Joined: 23 Nov 2005, 13:45
- Location: Gävle
- Contact:
-
- Posts: 64
- Joined: 12 May 2006, 19:05
- Location: falköping
Trycksidan... Jag får inte bilen o gå bra med LMM på sugsidan.. vill bara fetta ner sig..
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Yepp... både intern i turbon samt på tryckröret mellan IC o insug... Antar att den suger luft genom den interna dumpen i turbon, därför det inte funkar me LMM på sugsidan...
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
Chrille wrote:Yepp... både intern i turbon samt på tryckröret mellan IC o insug... Antar att den suger luft genom den interna dumpen i turbon, därför det inte funkar me LMM på sugsidan...
Aha.. där har du ju ditt problem säkert. Men jag tror det är den externa dumpen som står lite öppen, därav att den går fett för dig när du har den på sugsidan. Den interna har ingen kontakt met luften utanför turbon.
Man varför har du 2 st? Sätt ett lock för den istället, eller plocka bort den externa
Nja ja prövade hålla för den externa men ingen större skillnad...
Säker på att den intergrerade inte kan vara problemet?
Säker på att den intergrerade inte kan vara problemet?
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
- Turbo_folke
- Posts: 601
- Joined: 23 Nov 2005, 16:29
- Location: Lund
Hade en sådan bosch återcirkulerande dump på min 900s och den tjuv öpnnade på tomgång. Har läst om fler som haft samma "problem" när man kört med den som öppen dump.
Last edited by Turbo_folke on 06 Jun 2006, 22:24, edited 1 time in total.
- kallevedlund
- Posts: 674
- Joined: 21 Nov 2005, 11:04
- Location: Örebro