VV lärde sig rätt snabbt att det var lönlöst att sätta i kamera i skåpet vi hade här efter att det röcks ner lika fort som den sattes i..
Kommer inte ens ihåg senast det var nåt i den innan den försvann helt!
Falck wrote:Har för mig att när dom satte uppe en fartkamera här i Söderhamn för nåt år sedan så tog det inte mer än ett dygn innan någon var där o rev ner den.
Hade kopplat kätting efter en bil o dragii ner skiten
Stämmer , den i INA
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Falck wrote:Har för mig att när dom satte uppe en fartkamera här i Söderhamn för nåt år sedan så tog det inte mer än ett dygn innan någon var där o rev ner den.
Stämmer , den i INA
jajjemän! kan lova att det var Bosse Axelsson!!!
/// Falck
-----------------------------------------------
Crafted at BMW M
Stämmer , den i INA
jajjemän! kan lova att det var Bosse Axelsson!!!
Haha skulle inte förvåna mig
Lincoln Continental -68
949whp M30 - SÅLD
073-828 0005
Thörn wrote:en sån kamera kostar 300k med inkoppling, justeringar osv finns bättre saker att lägga pengar på.
Använd solskyddet istället
det är väl så att nästan hälften av alla kameror har fel programvara och att byta till den nya kostar det 200k.. så det blir 500k på alla kameror känns lite surt att man måste pröjsa det. Specielt efter att det inte finns några bevis på att fartkamerorna räddar liv.
Själv tycker jag det bara är jobbigt att försöka ligga konstant 90 man blir skakis i foten efter ett tag och börjar pendla mellan 80-100 istället