Bilder: Rikard B:s röda E36 M3
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Bilder: Rikard B:s röda E36 M3
Fotade Rikard Bs röda E36 M3 i lördags. Här är resultatet...
Störande att inte hela bilen var med på alla utom två bilder, och på dom två var det likadana vinklar.
Annars fin ljussättning och bra vitbalans.
Mvh
Annars fin ljussättning och bra vitbalans.
Mvh
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
-
Pelko: 3 bilder får jag det till iallefall, 2 snett framifrån och 1 bakifrån. Samt en bild rakt framifrån, dock är inte hela bilen med men det blir ju problem när man har en front som tar upp all plats i rutan.
Har ett gäng till, kanske skulle slänga upp dom också...?
Tack för kommentar och kritik!
RasmusD: Tackar!
För rött?
Har ett gäng till, kanske skulle slänga upp dom också...?
Tack för kommentar och kritik!
RasmusD: Tackar!
För rött?
Tycker bilderna vart läckra!
- Min portfolio
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
http://kmdev.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Vinklar tycker jag är skitviktigt när man fotar bilar, från vilket håll ser den snyggast ut och så. Hur hjulen är vridna. En annan sak att tänka på är beskärningen, vilken sida av bilen det ska vara mer utrymme på osv. för att man ska få rätt känsla.
Men du hade fått till bra ljussättning, färgen gör sig tillrätta
Ta inte illa upp, bara konstruktiv kritik att tänka på
Men du hade fått till bra ljussättning, färgen gör sig tillrätta
Ta inte illa upp, bara konstruktiv kritik att tänka på
Niklas Holm
073-6776503
Mitsubishi Evo3 450whp Gatbil
073-6776503
Mitsubishi Evo3 450whp Gatbil
-
Korre & M3Crille: Tackar!
Rikard B: Jo helt ok vart det ju faktiskt, skulle ta nå mer nångång kanske. När itne solen skiner så överjävligt!
uranium: Jag håller helt med dig, och jag har gjort så som jag tycker är snyggt!
Jo, den röda blev finfint!
Tar inte illa upp alls, såg det inte som kritik, bara att du sa hur Du tyckte det skulle vara. Sweet!
Scrazher: Tack! Jo polfilter hade varit att föredra, har det till objektivet jag brukar använda men det objektivet har damen tappat i golvet och filtret passar inte på objektivet jag använde till dessa bilder.
ramberg: Ja dom är fina E36orna. Tack!
Rikard B: Jo helt ok vart det ju faktiskt, skulle ta nå mer nångång kanske. När itne solen skiner så överjävligt!
uranium: Jag håller helt med dig, och jag har gjort så som jag tycker är snyggt!
Tar inte illa upp alls, såg det inte som kritik, bara att du sa hur Du tyckte det skulle vara. Sweet!
Scrazher: Tack! Jo polfilter hade varit att föredra, har det till objektivet jag brukar använda men det objektivet har damen tappat i golvet och filtret passar inte på objektivet jag använde till dessa bilder.
Jimmy Larsson wrote:Korre & M3Crille: Tackar!
ja fan du kanske har nå bra ställe i lårbänge vi kan fota så kan vi gå på pilsner sen
Rikard Brodén
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld
328 touring låg såld
e30 83 323a busbil såld
e21 låg :)såld
e34 m5
e28 m535 turbo
e30 M3
E9 -71
072-242 85 00
bmw 525 mpaket 03 såld