Bilder: Hehe vad är det för skitlådor bmw har =)
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Bilder: Hehe vad är det för skitlådor bmw har =)
Hehe ja vad är det för klena växellådor bmw har hittat på ^^ dom håller juh inte ens för en snikmotor
Robin Eriksson
Tel: 0408521754
- M635 forever
Du vet väl att R på växelspaken inte betyder "Race" och alltså inte ska tvingas i efter 5:an!??
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Varför håller originallådor på en m20 upp mot 500hk för många andra ? Och inte för dej som har hälften av hk antalet ?
Gammal lomp du hittat som säkert höll på att ge upp innan du trimmade, Bra lådor håller.. De e bevisat om och om igen på denna sida, Så nu hoppas ja du var ironisk med detta inlägg ?
Gammal lomp du hittat som säkert höll på att ge upp innan du trimmade, Bra lådor håller.. De e bevisat om och om igen på denna sida, Så nu hoppas ja du var ironisk med detta inlägg ?
"My Other Ride Is Your Mother"
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
[Volvo 745 -90] Schippet - Slit & släng
[Cheva Standard -35] Rat rod
Drullen wrote:Varför håller originallådor på en m20 upp mot 500hk för många andra ? Och inte för dej som har hälften av hk antalet ?
Jag vet inte hur skicket har vart tidigare på denna låda men alla växlar har gått bra in på höga varv o så . jag vet gott o väll att Getrag låder ska hålla för 500hk ev mer . men tydligen villa inte denna (Getrag 240) Låda för mitt brukande.
M635 forever wrote:Du vet väl att R på växelspaken inte betyder "Race" och alltså inte ska tvingas i efter 5:an!??
Hahaha ja ajfsen kanske var det så om man endå skulle våga pröva
Robin Eriksson
Carlsson wrote:HULTA wrote:gör du det med org effekt handlar det om våld inte att effekten dödar dom...
vilken låda som helst går att döda med rätt mängd våld
mvh
detaljer ngn mer som har slitit av spakstället? ni vet den övre delen i alu
Hahaha WHOT e du så våldsam förstår jag att det rasar också haha själv har man bara lyckats kröka växel staget (växelväljarn) eller vad man ska kalla det
Robin Eriksson