Film: Meka bmw i framtiden!
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
Film: Meka bmw i framtiden!
Skärmvalsning....
Utrustning uthyres / valsning utföres.
Utrustning uthyres / valsning utföres.
Vilken idiot.
Inte nog med att han såg otroligt gay ut i dom där brillorna.
Hade han skitit i att ta på sig dom från början så hande han bytt fläktjäveln på en 1/4 del av tiden.
Inte nog med att han såg otroligt gay ut i dom där brillorna.
Hade han skitit i att ta på sig dom från början så hande han bytt fläktjäveln på en 1/4 del av tiden.
Chrille Gustavson
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
MSN/E-mail: deejaywasp@hotmail.com
M5 S62 IMOLA II
- M635 forever
Vetefaaan om jag skulle vilja lämna min bil till BMW,om alla i verkstaden sprang runt med svarta solglaringar!
Skulle ju undra vart faaan man hamnat!
Skulle ju undra vart faaan man hamnat!
Dont like my Driving,mail me at:
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
eatsh*t@gof*ckyourself.com
MVH Patrik Jansson
*E24 M635Csi -84 http://www.garaget.org/?car=72052
*E34 535i -92 "sladdpulkan"
Karel021 wrote:
du kan ju vilken jöns som helst jobba på "proffs" verkstad.
haha
Vilket bmw hade känat dollars på
Jag menar behöver man inga speciella kvaliteter för att utföra arbetet så kan man väll inte kräva allt för hög lön?
Då kan bmw i sin tur anställa fler för de pengarna, som servar/reparerar fler bilar och automatiskt gör att bmw känar mer dollars?
Eller?
Men de är klart, som Chrille säger, om det tar fyra gånger så lång tid så kanske dem går minus ändå
Last edited by Ludde_ on 20 Mar 2009, 17:37, edited 1 time in total.
Chrille jobbar inte på verkstad antar jag? =)
Alla vet vi att det tar lång tid första gången att göra ett jobb. Man har ingen aning om vilka verktyg man ska ha, om det sitter clips. gömda skruvar osv..
Tycker det är det smartaste jag sett på länge som troligtvis kommer hålla ner tiderna på dom olika jobben betydligt, istället för de som vill "prova sig fram"
Alla vet vi att det tar lång tid första gången att göra ett jobb. Man har ingen aning om vilka verktyg man ska ha, om det sitter clips. gömda skruvar osv..
Tycker det är det smartaste jag sett på länge som troligtvis kommer hålla ner tiderna på dom olika jobben betydligt, istället för de som vill "prova sig fram"
Fredde wrote:Chrille jobbar inte på verkstad antar jag? =)
Kan jag hålla med om!
för de är aldrig någon risk att man skruvar fel, och på så sätt sparar man tid genom att man inte skruvar bort en enda skruv för mkt eller för lite heller för den delen !
-