Posted: 01 Mar 2009, 14:38
Där finns trådar om detta.
Men du sätter ju verktyget på baksidan av kammarna, där dom är fyrkantiga. Då ska dom första nockarna på avgas och insug peka snett innåt , då är kammarna nollade.
Sen veven ser du nere på triggerhjulet. Där är en märkning som ska vara rakt under märkningen på blocket under triggergivaren.
Sen rekomenderar jag endå att göra den låsningen till svänghjulet som du stoppar in från blocket mot växelådan under insuget. Där borde sitta en plugg nu.
De enklaste är ju att ta kompprov? Har ni satt i kontakten på alla tändspolar igen?. Har ni satt dit jorden till spridarna? ( kabel som jordas mot bräskåpan.)
MVH Alexander
Men du sätter ju verktyget på baksidan av kammarna, där dom är fyrkantiga. Då ska dom första nockarna på avgas och insug peka snett innåt , då är kammarna nollade.
Sen veven ser du nere på triggerhjulet. Där är en märkning som ska vara rakt under märkningen på blocket under triggergivaren.
Sen rekomenderar jag endå att göra den låsningen till svänghjulet som du stoppar in från blocket mot växelådan under insuget. Där borde sitta en plugg nu.
De enklaste är ju att ta kompprov? Har ni satt i kontakten på alla tändspolar igen?. Har ni satt dit jorden till spridarna? ( kabel som jordas mot bräskåpan.)
MVH Alexander