Såg att du bor i halland, det råkar inte vara mellby eller skummeslövsstrand nere vid laholmstrakten? Där var vi nära på att slå runt med en 11-bil i lumpen
du den här rakaren har ingen rost under
den var faktiskt i superbt skick innan vi slog runt, hehe!
hade gått 10.000mil, 1 tidigare ägare så jag har kvaddat en klenod! haha
jajmän de är just mellan skummeslöv å mellby, hehe tur att där inte va något folk där då!
fast det roligaste var att jag sa till min kompis som satt bredvid att den nästan slog över när vi körde och sladdade rejält, då sa han att det är helt omöjligt för en 240 på stranden
.05min senare sa han: okey du hade väl rätt då.......
Overcharged wrote:du den här rakaren har ingen rost under
den var faktiskt i superbt skick innan vi slog runt, hehe!
hade gått 10.000mil, 1 tidigare ägare så jag har kvaddat en klenod! haha
jajmän de är just mellan skummeslöv å mellby, hehe tur att där inte va något folk där då!
fast det roligaste var att jag sa till min kompis som satt bredvid att den nästan slog över när vi körde och sladdade rejält, då sa han att det är helt omöjligt för en 240 på stranden
.05min senare sa han: okey du hade väl rätt då.......
Skummeslövsstrand är inte nådigt mot sladdtokar vi kom på tvären med snedställda däck ner i en halvmeterdjup fåra som vattnet hade grävt upp, och en 11 bil är ju inte känd för sin fina väghållning och låga markfrigång, lite marigt var det
Trots att jag inte är någon volvo fantast tyckte jag nog att de va synd på den bilen.. Men men, du klarade dig iaf och är en erfarenhet rikare å de är ju inte kattskit