Bilder: Min E30 touring.
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
-
Bilder: Min E30 touring.
Perfekt skick 325im touring...
min gamla 325turbo
min gamla 325turbo
Last edited by Anders Elenius on 14 Jan 2009, 20:32, edited 7 times in total.
-
Se till att någon får ta fräcka bilder på den så den kommer till sin rätt.
Mvh Mathias
Mvh Mathias
Mathias Pelkonen || pelko_90@hotmail.com
-
Bäckis:
Yep, svarta hellas skulle faktist sitta fint på en här också... samt inte helt fel med en turbo motor heller...
Har ju smidda turbo m20 motor kvar som står i garaget och väntar på att bli ner stoppad i en fräsch e30. Håller på tar samma procedur/renovering på en 2dr e30 325im som ska bli delfin grå som den motor hamnar i. Vill ej "förstöra" denna touring med nån turbo motor. Kommer projekt tråd upp snart på den andra e30in...
Pelko: Jo, dehär är inga proffs bilder precis, skulle göra sig fint med några riktit sjyssta bilder. Bilen ser faktist bättre ut i verkligheten än på bild tycker jag...
matsin om du läser dehär, vi måst ta na tåffa bilder och filmer ti soman på allt man äger och har
Yep, svarta hellas skulle faktist sitta fint på en här också... samt inte helt fel med en turbo motor heller...
Har ju smidda turbo m20 motor kvar som står i garaget och väntar på att bli ner stoppad i en fräsch e30. Håller på tar samma procedur/renovering på en 2dr e30 325im som ska bli delfin grå som den motor hamnar i. Vill ej "förstöra" denna touring med nån turbo motor. Kommer projekt tråd upp snart på den andra e30in...
Pelko: Jo, dehär är inga proffs bilder precis, skulle göra sig fint med några riktit sjyssta bilder. Bilen ser faktist bättre ut i verkligheten än på bild tycker jag...
matsin om du läser dehär, vi måst ta na tåffa bilder och filmer ti soman på allt man äger och har
Badh wrote:Rudolf wrote:Min gamla? :/
Rudolf du måste sakna den
Skojjar du eller? Jag letar för fullt efter en fin E30 Touring med M tech II Jag saknar min
Riktigt fin touring! Som sagt, Väldigt lik min gamla! (svart centrum på fälgar, svart skinn och svarta hellas,blinkers och dimljus samt in pro svarta bak ljus så hade det vart slående likt)