Hallojsan alla BMW älskare
Nu är det så här att ja funderar starkt på att skaffa mig en Audi 100 quattro turbo avant ~90 nånting och ha som vinter/brukis..
Får ju plats med hundbur och grejer samt att det är ju roligt med quattro och lite pys pys sen är ju inte priset på dom så dåligt heller..
Tänkte köra med lite Bolt-on prylar som t.ex grenrör, spridare, större turbo, WG, dump, IC etc för att få den lite roligare..
Nu till mina frågor..
1: Vad tycker ni om själva bilen? Rent allmänt/erfarenhet?
2: Hur är trimvänligheten/hållbarheten?
3: Rolig på vintern??????!!
Mvh Christian
Fråga om Audi??
Moderators: purepfcom, Pimplaren, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis
- Christian.N
Fråga om Audi??
Enköping, 073-3104393
- bmwHolmberg
Svin rolig bil på vintern! och mycket bil för pengarna överhuvudtaget, om du hittar en i hyfsat skick
Men kan iallafalls säga att chip och 2,5" eller 3" avgassystem och större intercooler så går dom väldigt bra, en 100tq med det gjort åkte jämt med min s6 2.2 som är chippad
Och om dom håller.. ja det är sällan dom körs sönder med bara lite enkel trimining som jag nämnt ovan, och dom är ju kända för att "aldrig gå sönder"
Men kan iallafalls säga att chip och 2,5" eller 3" avgassystem och större intercooler så går dom väldigt bra, en 100tq med det gjort åkte jämt med min s6 2.2 som är chippad
Och om dom håller.. ja det är sällan dom körs sönder med bara lite enkel trimining som jag nämnt ovan, och dom är ju kända för att "aldrig gå sönder"
- Christian.N
- bmwHolmberg
http://www.audinsane.se/
Här har du en väldigt nyttig sida för dessa bilar..
Där står allt du behöver veta om 100 och 200 och hur du får fart på dom! Lycka till
Här har du en väldigt nyttig sida för dessa bilar..
Där står allt du behöver veta om 100 och 200 och hur du får fart på dom! Lycka till
- Christian.N