Fråga: Vad tycker era flickvänner/fruar?
Moderators: purepfcom, Storås, Bmwandreas, Nisse Järnet, pelko, Bäckis, Pimplaren
- Christian.N
Fråga: Vad tycker era flickvänner/fruar?
Vad tycker era flickvänner/fruar om erat bilskruvande och åkande på race mm?
Kan säga att min flickvän inte är så otroligt imponerad och glad över det hela :p
Kan säga att min flickvän inte är så otroligt imponerad och glad över det hela :p
Enköping, 073-3104393
Min lösning = ingen flickvän 

Markus Jonsson
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
burken_jonsson@hotmail.com
Motorsport för alla. http://www.5100.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Förr förra kärringen delade intresset och följde med samt lät mig vara i garaget = Lessna som fan på de så jag böt ut henne mot exet.
Exet: typ hatade mitt intresse = böt ut henne mot min nuvarande.
Kärringen: Låter mig hålla på bäst fan jag vill å lägger sig aldrig i, inte ett dugg intresserad om jag behöver köpa nått el så.
Så nu blir knodd å sånt me henne. Kanske att hon börjar morra lite om ja köper nått bra till bilen för barvagnspengarna, men de går alltid över tills dagen efter så.
Exet: typ hatade mitt intresse = böt ut henne mot min nuvarande.
Kärringen: Låter mig hålla på bäst fan jag vill å lägger sig aldrig i, inte ett dugg intresserad om jag behöver köpa nått el så.
Så nu blir knodd å sånt me henne. Kanske att hon börjar morra lite om ja köper nått bra till bilen för barvagnspengarna, men de går alltid över tills dagen efter så.
- Strandholm
jag är inte omöjlig. jag kan skita i några träffar eller mekande ibland. men ibland måste man ju va i garaget oxå. gymmet är ett annat stort intresse så det är hon helt knäckt över. iaf maten. jag kan ju inte käka riktigt allt skit som hon äter. och så fattar hon inte att jag inte kan käka samma tider som helle alltid för att jag jobbar skift och hur jag planerat att träna/sova. vaknar jag kl 14 efter ett nattjobb så har jag frukost då. inte ett lass potatis och kotletter. det är mer frustrerande för henne än bilintresset.
så är min exakt också!suddis wrote:min blir tokig när jag köper saker till bilen osv, hon har inget intresse alls för bilar,

Thomas Wester, wester_the_king@hotmail.com
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
Tyvärr gnäller VISSA PERSONER om min stavning sÅ URSÄKTA stavningen den är inte 100 den ligger på 70!!!
- Micke johansson
"Dom" säger inte så mycket,dom tycker det är coolt med ung kille med häftig bil 

Mikael Johansson
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
070-3559859
k1k1_@hotmail.com
E30: 327 9.86/227kmh 18år
E30: 325 Mtech2 + M50turbo
S4: Audi 20v - 1000whp
- Daniel.Fredriksson